اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان

فولاداکسین فولادنوین را خم کرد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین خوزستان(بهبهان) در اصفهان فولادنوین این شهر را به زانو در آورد.

فولاداکسین فولادنوین را خم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، عصر امروز دو تیم هندبال فولاداکسین خوزستان(بهبهان) و فولادنوین اصفهان در قالب هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال کشور در اصفهان به مصاف یکدیگر رفته که در پایان فولاداکسین با یک گل اختلاف، فولاد نوین را در خانه شکست داد.

این مسابقه که با قضاوت جواد ساعی و مصطفی پاک‌عقیده آغاز شد، از حساسیت خاصی برای هر دو تیم برخوردار بود و همین حساسیت باعث شد، دو تیم با تمام توان خود تلاش کرده و تماشاگران شاهد یک بازی نزدیک و نفس‌گیر بودند.

نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 13 بر 12 به سود فولادنوین خاتمه یافت تا میزبان با برتری پا به رختکن بگذارد.

اما در نیمه دوم نیز تلاش بازیکنان فولاداکسین نتیجه داد و در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه 29 بر 28 از حریف ته جدولی خود عقب بودند، توانستند 30 بر 29 این حریف فولادی را در خانه شکست دهند.

با این نتیجه فولاداکسین خوزستان(بهبهان) با انجام 13 بازی و کسب هفت پیروزی، پنج شکست و یک تساوی و با 15 امتیاز در رده چهارم جدول و پشت سر ذوب‌آهن 18 امتیازی و بالاتر از نیروی زمینی 11 امتیازی قرار گرفته‌است.

همچنین فولادنوین اصفهان که در ته جدول 10 تیمی لیگ برتر هندبال کشور جای گرفته است با چهار امتیاز از دو برد و 11 شکست خود همچنان به ناکامی‌های خود ادامه داده و یک قدم دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول