اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست از هپکو اراک

شکست‌های فولاداکسین به پایان نرسید

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین خوزستان (بهبهان) با شکست از تیم هپکو اراک به سومین شکست متوالی خود دست یافت.

شکست‌های فولاداکسین به پایان نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، دو تیم هندبال فولاداکسین خوزستان و هپکو اراک عصر شنبه در قالب هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور به میزبانی تیم اراکی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که غلامعباس اسماعیلی سرمربی فولاداکسین به دلیل اخراج از بازی گذشته از همراهی شاگردان خود در این بازی محروم بود، فولاداکسین برای کسب هشتمین پیروزی خود و قطع نوار شکست‌های خود به میدان رفت.

در آن سو هپکو اراک که خطر بزرگ سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کرد، برای پیروزی در یک بازی خانگی حساس به میدان مسابقه آمده و قصد داشت با پیروزی در این دیدار خود را از قعر جدول جدا کند.

در نیمه نخست این دیدار تیم میزبان از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرده و با اختلاف پنج گل برتری و با نتیجه 17 بر 12 به رختکن رفت.

در نیمه دوم مانند نیمه نخست دیدار، این تیم هپکو اراک بود که توانست راه را بر توپ‌های فولاداکسین خوزستان بسته و با یک بازی خوب ضمن حفظ اختلاف گل، نتیجه پایانی را نیز به سود خود رقم زده و با نتیجه 31 بر 26، دو امتیاز حساس خانگی را کسب کند.

با این نتیجه تیم هپکو اراک با 11 امتیاز از رده هشتم به طور موقت به رده هفتم رفت، این در حالی است که تیم‌های تعقیب‌کننده این تیم در این هفته بازی‌های سختی را پیش رو دارند.

اما فولاداکسین که به نظر می‌آید تنها از بقا در لیگ بسیار راضی بوده و دیگر اشتیاقی برای پیروزی ندارد، با همان 15 امتیاز خود تا پایان دیدارهای امروز در میانه جدول باقی مانده که در صورت پیروزی تیم نیروی زمینی تهران بر شهرداری زرند کرمان در تهران در بازی فردا، این تیم یک پله دیگر سقوط کرده و به جایگاه ششم بسنده خواهد کرد.

فولاداکسین خوزستان در دو هفته پایانی این دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال کشور میزبان تیم قدرت‌مند ثامن‌الحجج سبزوار و مهمان شهرداری زرند کرمان خواهد بود، دیدارهایی که حساس و سخت بوده و قانع بودن فولاداکسین از ماندن در لیگ، دل هواداران این تیم را می‌لرزاند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول