اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاداکسین خوزستان:

داوران برای برد ذوب‌آهن چیده شده بودند

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاداکسین خوزستان(بهبهان) با انتقاد شدید از نحوه قضاوت داوران گفت: همه کادر داوری برای پیروزی تیم ذوب‌آهن اصفهان چیده شده بودند.

داوران برای برد ذوب‌آهن چیده شده بودند

غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص بازی روز گذشته تیم هندبال فولاداکسین خوزستان(بهبهان) و ذوب آهن اصفهان در اصفهان اظهار کرد: بازیکنان ما در این دیدار سخت خوب بازی کرده و موقعیت‌های زیادی داشتند و حریف دست و پا بسته‌ای نبودند.

وی افزود: بازی خوب ما تا دقایق اولیه نیمه دوم، فولاداکسین را از ذوب آهن پیش انداخته بود اما از ابتدای بازی داوران بازی چیزی جز این می‌خواستند.

سرمربی فولاداکسین خوزستان با انتقاد شدید از نحوه قضاوت داوران گفت: داورانی که برای این بازی معرفی شدند، در حد و اندازه این مسابقه نبوده و به محضی که وارد زمین شدند به ناظران و نماینده فدراسیون این نکته را گوشزد کردیم.

وی ادامه داد: در تمام دقایق بازی سوت‌های نادرست فراوانی به ضرر تیم ما زدند، در کوچکترین برخوردها بازیکنان ما را دو دقیقه از زمین اخراج کرده و اجازه ندادند تیم ما در این بازی برای لحظاتی نیز شکل اصلی خود را پیدا کند.

اسماعیلی که به شدت از داوران گلایه داشت، بیان کرد: وقتی هم که من به عنوان سرمربی تیم به نحوه قضاوت اعتراض می‌کردم بلافاصله با بیان اینکه همین است که هست، پاسخ ما را به تندی داده و بالاخره در پنج دقیقه گذشته از نیمه دوم، با وجودی که تیم ما با یک گل از حریف اصفهانی خود پیش بود، من را به عنوان سرمربی فولاداکسین از کنار زمین اخراج کردند.

وی تصریح کرد: چیدمان داوران و کادر نظارتی همه برای پیروزی ذوب آهن بود، زیرا داور، ناظر داوری، میز و نماینده فدراسیون در میدانی که یک تیم از اصفهان در زمین بازی می‌کند، اصفهانی بودند که جای شگفتی و سوال دارد.

سرمربی فولاداکسین خوزستان(بهبهان) خاطر نشان کرد: قضاوت‌ها به اندازه‌ای به نفع تیم اصفهانی بود که حتی برخی بازیکنان ذوب‌آهن که به دلیل بازی در بهبهان کادر فنی ما را می‌شناختند نیز می‌گفتند اینها همه برای برد ما چیده شده و کاری از دست شما بر نمی آید.

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم خود نیز گفت: در این بازی کمال مرامی را وارد زمین کردیم و وی توانست چند دقیقه‌ای برای ما بازی کند اما تا رسیدن به مرز آمادگی قبل از مصدومیت خود راه زیادی دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول