اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاداکسین خوزستان:

با بازیکنانی خسته فولاد نوین را شکست دادیم

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاداکسین خوزستان گفت: بازیکنان ما در دیدار با فولاد نوین، خستگی بازی گذشته خود را به همراه داشتند ولی ما با بازیکنانی خسته این تیم را شکست دادیم.

با بازیکنانی خسته فولاد نوین را شکست دادیم

غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: بازی با تیم نیروی زمینی تهران فشار مضاعفی را بر بازیکنان ما وارد کرده و آنها را به شدت خسته کرد که این موضوع در دیدار گذشته با فولادنوین نیز به خوبی مشهود بود.

وی افزود: البته بازی ما در هفته نخست دور برگشت که به دلیل برگزاری جشنواره قرآنی در بهبهان برگزار نشد و به تعویق افتاد نیز دلیلی بر خستگی بازیکنانمان بود زیرا برنامه دیدارهای ما را فشرده کرد.

سرمربی فولاداکسین خوزستان (بهبهان) تصریح کرد: از سوی دیگر شش بازیکن ما مصدوم بوده و قادر به همراهی تیم تا پایان فصل نیستند و این مسئله نیز باعث می‌شود دست ما برای تعویض‌های بیشتر بسته شده و مجبور شویم از بازیکنان موجود بیشترین استفاده را بکنیم.

وی خاطر نشان کرد: با این وجود توانستیم در یک بازی تن به تن و نزدیک که فولاد نوین برای فرار از سقوط از لیگ برتر می‌جنگید، این تیم را شکست داده و با یک پیروزی خارج از خانه و کسب دو امتیاز دیگر علاوه بر تثبیت جایگاه خود در رده چهارم، نیم نگاهی نیز به رده سوم بیندازیم.

اسماعیلی در خصوص شایعاتی مبنی بر رفتن مسعود ظهرابی، کاپیتان این تیم و تیم ملی از فولاداکسین پس از بازی با نیروی زمینی و حواشی آن گفت: من به ‌عنوان سرمربی فولاداکسین هیچ صحبتی در خصوص رفتن ظهرابی نشنیده‌ام و این صحبت‌ها فقط شایعه است.

وی خاطر نشان کرد: در دنیای ورزش همواره چنین صحبت‌هایی در زمان‌هایی خاص مطرح می‌شود اما چیزی که برای همه ملاک است، نوشته مکتوب و درخواست‌های کتبی است.

سرمربی فولاداکسین خوزستان (بهبهان) در پایان تصریح کرد: هواداران بهبهانی نگران این موضوع نباشند زیرا مسعود ظهرابی همچنان با قدرت تمام به فولاداکسین خوزستان (بهبهان) کمک کرده و تیم شهر خود را سربلند خواهد کرد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول