اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق:

197 مصوبه دستاورد سفرهای دولت برای بافق است

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: 197 مصوبه دستاورد سفرهای استانی هیئت دولت برای شهرستان بافق است که 73 مورد آن مربوط به سفر سوم است.

197 مصوبه دستاورد سفرهای دولت برای بافق است

حسین ندافیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به دستاورد سفرهای استانی دور اول تا سوم هیئت دولت اظهار داشت: برای اجرای این مصوبات اعتباری بالغ بر 5هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبات به طور عمده در زمینه توسعه بخش کشاورزی، منابع طبیعی، تسریع در راه‌اندازی فولاد بافق،برق، آب‌رسانی، راه، گازرسانی، راه آهن، مخابرات، گمرک، محیط زیست، فضاهای فرهنگی و ورزشی، ساخت واحدهای مسکونی معلولان، بیمه روستایی و ... بوده است.

ندافیان عنوان کرد: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان یزد، 69 مصوبه با اعتباری افزون بر 464 میلیارد و 852 میلیون ریال تصویب شد که این مصوبات تاکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی از تصویب 54 طرح و پروژه در دور دوم سفر استانی هیئت دولت در شهرستان بافق خبر داد و گفت: نصب سیستم‌های ICT روستایی، تجهیز اورژانس بین‌راهی، راه‌اندازی بخش CCU و ICU بیمارستان ولی‌عصر(عج)، احداث چهار واحد مسکونی پزشکان، اختصاص اعتبار برای افزایش سرمایه در گردش تعاونی‌ها، ساماندهی گلزار شهدا، علوم و تحقیقات، آبخیزداری و ده‌ها طرح و پروژه دیگر ارمغان این دوره از سفر استانی دولت برای شهرستان بافق بود.

ندافیان عنوان کرد: مصوبات دور دوم با اعتباری بالغ بر 284 میلیارد و 549 میلیون ریال و 54 درصد پیشرفت فیزیکی در این شهرستان در حال اجرا و پیگیری است.

فرماندار بافق، دستاورد سفر سوم را نیز 73 مصوبه عنوان کرد و افزود: تاکنون 35 درصد از مصوبات این دوره که به طور عمده در حوزه دین و فرهنگ، فضای تفریحی و تجهیزات بیمارستانی و ... بود در بافق اجرایی شده است.

وی اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های مصوب در دور سوم سفر هیئت دولت را بالغ بر 490 میلیارد و 759 میلیون ریال عنوان کرد.

فرماندار بافق شروع عملیات طرح گازرسانی، دو بانده شدن جاده یزد - بافق با پیشرفت فیزیکی 60 درصد، ساخت ایستگاه راه آهن مبارکه و تاسیس گمرک بافق را از مهم‌ترین دستاورد سفرهای استانی هیئت دولت برای این شهرستان برشمرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مصوب تا به حال زمینه اشتغال بیش از 4 هزار نفر را به طور مستقیم و غیرمستقم فراهم کرده است، افزود: با اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت، تحولی عظیم در راستای توسعه، عمران و آبادانی بافق به وجود آمده و جمعیت 42 هزار نفری این شهرستان از برکات ومزایای آنها بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول