اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسابقات ورزشی وزارت تعاون خبر داد

افزایش تیم‏های شرکت‏کننده در رقابت‏های کارگری کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش تعداد تیم‏های شرکت‏کننده در مسابقات قهرمان کشوری ورزش کارگران خبر داد.

افزایش تیم‏های شرکت‏کننده در رقابت‏های کارگری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدبهنام حسینی صبح امروز در مراسم پایان رقابت‏های شنای کارگری کشور که با حضور معاون مدیرکل امور ورزش‏های وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: این مهم بیانگر کیفیت بالای برگزاری مسابقات کارگری کشور است.

وی ادامه داد: امسال 26 استان از 31 استان کشور در مسابقات قهرمان کشوری شنای کارگران شرکت کرده‏اند که نسبت به دوره‏های قبل از رشد قابل توجهی برخوردار بود.

حسینی اضافه کرد: در دوره‏های گذشته، حدود 17 تا 18 استان در این مسابقات شرکت می‏کردند.

به گفته رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قصد این مجموعه، برگزاری مسابقات بر اساس استانداردهای موجود بوده اما ممکن است در حین برگزاری رقابت‏های کارگری مشکلات پیش‏بینی نشده‏ای نیز روی دهد.

وی ادامه داد: از این رو، معمولاً پیش از برگزاری مسابقات از خوابگاه، غذاخوری، رستوران و محل مسابقه بازدید به عمل می‏آید تا مشکل خاصی ایجاد نشود.

حسینی اضافه کرد: مفهوم دیگر بیان اعتراض، تداوم فعالیت مطلوب مجموعه کاری است اما تلاش پیوسته ما بر افزایش میزان کیفیت مسابقات معطوف است.

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: فرم نظرسنجی در پایان مسابقات بین ورزشکاران استان‏های مختلف توزیع می‏شود و آنها می‏توانند در این برگه‏ها داور، نحوه داوری، آب استخر، دمای سالن، نحوه پذیرایی و ... را گوشزد کنند تا در دوره‏های آتی نسبت به اصلاح آن دقت ‏نظر صورت گیرد.

* مشکل خاصی در مسابقات ورزشی کارگران وجود نداشت

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جریان برگزاری رقابت‏های ورزشی کارگران مشکل خاصی وجود نداشت.

حسینی اظهار داشت: در مسابقات ورزشی کشوری کارگری سعی بر اجرای مطلوب برنامه‏هاست، اما ممکن است در بعضی موارد مشکلاتی نیز وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: به دلیل وجود کاستی‏هایی احتمالی در اجرای هر فعالیتی، نباید از دیکته نانوشته غلط گرفت.

حسینی اضافه کرد: سعی می‏کنیم در برگزاری مسابقات ورزشی کارگران کل کشور همه قوانین را طبق دستورالعمل‏های جاری اجرا کنیم تا تمام جوانب به نحو مطلوب رعایت شود.

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بیان اعتراض حق هر ورزشکاری قلمداد می‏شود تا در راستای رفع مشکلات احتمالی تلاش‏های لازم صورت گیرد، اما برخی مشکلات به علت نبود آگاهی شرکت‏کنندگان است.

* یک ماه پیش آیین‏نامه را ارسال کردیم

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نحوه اطلاع‏رسانی و آگاه‏سازی تیم‏های شرکت‏کننده در مسابقات کارگری کشور اظهار داشت: ما یک ماه پیش از آغاز مسابقات آیین‏نامه را تدوین و برای همه استان‏های کشور ارسال کردیم.

حسینی افزود: علاوه بر این، شب قبل از مسابقات کنگره‏ای برگزار شد و در آن تصمیم‏گیری، نتایج، قوانین و سایر مسائل لازم به سمع و نظر همه سرپرستان تیم‏های استانی ‏رسید و در نهایت با تأیید حاضران در کنگره صورت‏جلسه، امضا شد.

به گفته رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چنانچه مشکل و اعتراضی در خصوص گروه‏های سنی 10 ساله در این دوره از مسابقات وجود دارد، سرپرستان باید آن را در کنگره عنوان می‏کردند تا تغییرات لازم اعمال شود، اما مواد آیین‏نامه مورد موافقتشان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مطالب بر اساس قوانین فدراسیون تنظیم می‏شود، ما قانون خاصی برای خودمان نداریم و حتی دستمزد داوران را نیز خود فدراسیون پرداخت می‏کند و هیچ کاری بدون هماهنگی انجام نمی‏شود.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول