اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای سمنان:

دستاورد سفرهای دولت در رسانه استانی تشریح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان اعلام کرد: دستاوردهای مهم و بارز سفرهای دولت در رسانه استانی تشریح شد.

دستاورد سفرهای دولت در رسانه استانی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضان‏علی شریفی‏فر صبح امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان در پاسداشت یکصدمین سفر ریاست جمهوری، همراه و هم‌گام با دولت و مردم بود.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان به مناسبت پاسداشت یکصدمین سفر ریاست جمهوری در شبکه استانی صدا، 6 برنامه زنده صبحگاهی "صبح به خیر قومس" را پخش کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: این برنامه شامل ارتباط تلفنی با فرمانداران استان سمنان و پخش گزارش‏هایی از پیشرفت‏های مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان سمنان بود.

شریفی‏فر ادامه داد: در شبکه استانی سیما نیز با تولید و پخش مستند "رایحه مهر" که به بررسی نتایج سه دوره سفر استانی شامل میزان پیشرفت مصوبات از جمله انتقال آب دریای خزر، تکمیل بیمارستان ولایت دامغان، آزادراه "حرم تا حرم"، مسکن مهر، ساخت سدها و ... بود، با مخاطبان سمنانی همراه شدیم.

وی تصریح کرد: واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان نیز گفت‏وگویی ویژه را با حضور استاندار سمنان با محوریت دستاوردهای سفرهای استانی داشته و با دو برنامه گفت‏وگوی روز با موضوع بررسی طرح‏های بزرگ استان و دستاوردهای سفر و هم‌چنین تهیه و پخش گزارش تولیدی از نمایشگاه‏های یکصدمین سفر در مشهد و سمنان، اخبار این رویداد را انعکاس داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: اعزام واحد سیار برای پوشش برنامه‏های نمایشگاه یکصدمین سفر در مشهد مقدس و اعزام یک گروه خبری برای پوشش و انعکاس اخبار غرفه استان سمنان در مشهد مقدس از دیگر اقدامات این مرکز در همین راستا بوده است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول