اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چهار سال گذشته صورت گرفت

اختصاص 9 میلیارد تومان برای 280 پروژه دولت الکترونیک در یزد

خبرگزاری فارس: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: طی سه چهار سال گذشته بیش از 9 میلیارد تومان برای 280 پروژه دولت الکترونیک در یزد هزینه شده است.

اختصاص 9 میلیارد تومان برای 280 پروژه دولت الکترونیک در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عباسعلی رضایی ظهر امروز در جلسه مدیران کل حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استان یزد با خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه‌های برتر این معاونت طی سال‌های اخیر اظهار داشت: کسب رتبه عالی در کشور در زمینه پیگیری و اجرای برنامه‌های تحول اداری، کسب رتبه برتر در کشور در زمینه فناوری اطلاعات، کسب رتبه عالی در کشور در زمینه شهرداری الکترونیک طی سه سال متوالی، کسب رتبه برتر کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ... از جمله افتخارات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیاری در زمینه تحقق دولت الکترونیک در استان یزد توسط این معاونت و حوزه‌های مرتبط انجام شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع نزدیک به 9میلیارد تومان برای 280 پروژه دولت الکترونیک در استان یزد اختصاص یافته که این میزان طی سه تا چهار سال گذشته هزینه شده است.

* یزد کمترین تخلفات اداری را در سطح کشور دارد

رضایی همچنین با اشاره به تخلفات اداری صورت گرفته در استان یزد اظهار داشت: این تخلفات بسیار کوچک و محدود است و یزد کمترین تخلفات اداری را در سطح کشور دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس نظر کارشناسان حوزه مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور، یزد در بحث سلامت اداری یکی از بهترین‌های کشور است.

رضایی همچنین از نظارت دقیق بازرسان بر نحوه عملکرد کارمندان ادارات خبر داد و افزود: در این میان نظرات مردم نیز حائز اهمیت است و بسیاری از ارزیابی‌ها با استفاده از نظرات، انتقادات و شکایات مردم از ادارات صورت می‌گیرد.

* یزد هزار سهمیه استخدامی دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود از هزار سهمیه استخدامی برای استان یزد خبر داد و افزود: هزار و 163 نفر برای کسب این سهمیه با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند.

رضایی ادامه داد: 94 نفر از این سهمیه توسط بنیاد شهید جذب می شود و بقیه در شش ماه نخست امسال از طریق آگهی، آزمون و استخدام جذب می‌شوند.

وی یادآور شد: آزمون نیز برگزار شده و در آن هزار و 163 نفر در 667 پست با یکدیگر رقابت کردند که نتایج آن ظرف چند روز آینده از طریق جراید و سایت‌ها اعلام می‌شود.

رضایی عنوان کرد: در حال حاضر 31 هزار و 600 مرد و 16 هزار و 44 زن در 36 دستگاه دولتی استان یزد مشغول به کار هستند.

* 1400 مدیر در حوزه‌های مختلف استان یزد مشغول به خدمت هستند

وی افزود: هزار و 400 نفر نیز در این استان مجموع پست‌های مدیریتی شامل مدیران ارشد، مدیران میانی و مدیران پایه را بر عهده دارند.

رضایی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به اجرای طرح تمرکززدایی کارمندان دولت از پایتخت اظهار داشت: این طرح از اواخر سال 88 مطرح شد و از آن زمان تاکنون 170 کارمند خود را به استان یزد منتقل کردند.

وی عنوان کرد: بیشترین درخواست‌ها مربوط به آموزش و پرورش و دادگستری بوده است.

رضایی با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای کارمندان انتقالی است، افزود: مسکن مهر با هماهنگی با مسئولان این بخش در مدت زمان معینی در اختیار کارمندان انتقالی قرار می‌گیرد.

این نشست به همت رئیس روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد و در این نشست علاوه بر حضور حدود 30 خبرنگار و عکاس، مدیران ادارات و شرکت‌های مخابرات، پست، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و ... نیز حضور داشتند و به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

انتهای پیام/س10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول