اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

گرامیداشت یاد 127 شهید دوران انقلاب در قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج کارمندی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) گفت: یادواره 127 شهید دوران انقلاب پنجشنبه این هفته در قم برگزار می‌شود.

گرامیداشت یاد 127 شهید دوران انقلاب در قم

حسین مرتاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا تاکید کرد: سازمان بسیج کارمندی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب در راستای اجرای این طرح با 72 خانواده شهید که از خانواده شهدای دوران انقلاب اسلامی بوده‌اند، دیدار کرده است.

وی با اشاره به تعداد شهدای قم در دوران انقلاب تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی 127 نفر از قم در مبارزه با رژیم شاهنشاهی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و گرامیداشت یاد و نام این شهدا از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج کارمندی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب بیان کرد: حتی برخی از این شهدا به دلیل ترس از رژیم شاه در آرامستان‌های خارج از شهر قم به خاک سپرده شده‌اند.

وی گفت:‌ در راستای گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران انقلاب اسلامی ما نسبت به برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی اقدام خواهیم کرد.

مرتاضی با اشاره به اینکه این یادواره روز پنجشنبه یازدهم خرداد ماه برگزار می‌شود اضافه کرد: در این یادواره که در مسجد اهل‌بیت برگزار می‌شود، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، برخی از خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی به ایراد سخن می‌پردازند و همچنین برنامه مداحی نیز برگزار می‌شود.

وی از رونمایی کتاب «شهید اول» در این یادواره خبر داد و گفت: در این کتاب خاطرات این شهدا گردآوری شده است.

رئیس سازمان بسیج کارمندی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب در پایان از همکاری استانداری قم و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری این یادواره تقدیر کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول