اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر کنگان خبر داد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 طرح عمران شهری در کنگان

خبرگزاری فارس: شهردار بندر کنگان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 طرح عمران شهری در کنگان خبر داد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 طرح عمران شهری در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله حسینی کنگانی ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 21 طرح عمران شهری در کنگان اظهار داشت: در راستای خدمت به شهروندان محترم و توسعه و ارتقای مبلمان شهری، 13 طرح بزرگ عمرانی از جمله بازارچه بزرگ ماهی ـ میگو و تره‌بار شهرداری در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع در دو سوله مجزا شامل 36 غرفه داخلی و 9 غرفه بیرونی به صورت مجتمع تجاری و دارای سالن مدیریت، نمازخانه، فضای سبز پیرامونی و سرویس بهداشتی افتتاح شده است.

وی افزود: افتتاح فاز بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان بوشهر در پنج هکتار، افتتاح بلوار ساحلی شهدای خلیج فارس به طول 2 هزار متر، افتتاح بلوار هلال احمر، آسفالت ده‌ها خیابان و کوچه در محلات مختلف شهر و اجرای سنگ جدول و موزاییک فرش چند خیابان از جمله این طرح‌هاست.

حسینی کنگانی اذعان داشت: اصلاح تقاطع هندسی بلوار امام (ره)، احداث چندین خیابان و ... با اعتبار تقریبی 50 میلیارد ریال از محل کمک‌های استانی و بودجه داخلی نیز از دیگر طرح‌هایی است که به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار بندرکنگان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی از جمله زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر محله منصور آباد و غدیر با اعتبار 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، عملیات اجرایی دیوار حفاظتی سیل بند منصور آباد، عملیات اجرایی بلوار گلزار شهداء و ...نیز جمعا با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل کمک‌های استانی و بودجه داخلی شهرداری آغاز شده است.

کنگانی بیان کرد: شهرداری بندر کنگان هشمین شهرداری در کشور است که مجهز به سیستم یکپارچه شهرسازی است.

وی گفت: در دولت‌های نهم و دهم 80 درصد خیابان‌ها و کوچه‌های شهر آسفالت که این میزان 60 برابر گذشته بوده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول