اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک شب میهمان‌نوازی شهدا

اراکی‌ها با کاروان 96 شهید گمنام وداع کردند

خبرگزاری فارس: آیین وداع با کاروان 96 شهید گمنام صبح امروز در فضایی معنوی و با حضور مردم شهید‌پرور و مؤمن اراک در میدان سرداران اراک برگزار شد.

اراکی‌ها با کاروان 96 شهید گمنام وداع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این آیین معنوی مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهرستان اراک پس از یک شب میهمان‌نوازی و بودن در کنار شهدای گمنام طی آیین ویژه‌ای با این کبوتران خونین بال وداع کردند و از شهدا خواستند تا شفیع آنها در روز قیامت باشند.

در این مراسم معاون سیاسی استاندار مرکزی، فرماندار اراک، نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، رئیس تبلیغات اسلامی، خانواده شهدا و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور اراک حضور داشتند.

در آیین وداع با شهدای خونین‌بال مردم همیشه در صحنه اراک با گلاب، شاخه‌های گل، قرائت قرآن و یا حسین‌(ع) یا حسین(ع) گفتن و جاری شدن سیل اشک کاروان 96 شهید گمنام را به شهر امامشان بدرقه کردند.

کاروان حامل پیکر پاک و مطهر 96 شهید گمنام دفاع مقدس روز گذشته در میان خیل عظیم جمعیت که در باورها نمی‌گنجد وارد اراک شد و پس از عبور از خیابان‌های شهر برنامه‌های ویژه‌ای از جمله آیین شبی با شهدا، قرائت جوشن‌کبیر و زیارت عاشورا در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد.

پیکرهای پاک این شهیدان در قالب کاروان فرزندان روح‌الله در آغوش روح‌الله، با عبور از پنج استان و 19 نقطه میعادگاهی به حرم مطهر امام راحل انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول