اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بهشت زهرای کرمان خبر داد

بیماران قلبی بیشترین آمار فوت‌شدگان کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بهشت زهرای شهرداری کرمان گفت: 62 درصد آمار فوت‌شدگان در کرمان طی ماه گذشته مربوط به بیماران قلبی است.

بیماران قلبی بیشترین آمار فوت‌شدگان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، مسعود محمدی‌فرد با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری توسط سازمان بهشت زهرا برای 176 نفر مجوز فوت صادر شده است، اظهار داشت: از این تعداد فوت‌شدگان 83 نفر مرد، 73 نفر زن و 20 نفر کودک بوده‌اند.

وی ادامه داد: طی یک ماه گذشته در کرمان افراد به دلایل مختلف از جمله 62 درصد به علت بیماری قلبی، 60 درصد به علت بیماری‌های داخلی، 16 درصد به علت تصادفات، 15 درصد به علت سکته مغزی و 12 درصد به علت سرطان فوت کرده‌اند.

نمایشگاه دایمی عرضه محصولات فرهنگی در شهربازی کرمان

همچنین مدیرعامل شهربازی کرمان گفت: نمایشگاه دایمی عرضه محصولات فرهنگی در مجموعه‌ شهربازی کرمان برپا می‌شود.

عبدالسعید ایزدی با اشاره به انعقاد قرارداد بین مجموعه شهربازی و موسسه‌ انتشاراتی "غنچه‌های انتظار" برای راه‌اندازی نمایشگاه دایمی عرضه محصولات فرهنگی در این مجموعه افزود: این نمایشگاه از 18 خرداد ماه سال جاری در شهربازی کرمان برپا می‌شود.

وی ابراز داشت: این اقدام با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی، پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با دین اسلام و شناخت حضرت ولیعصر (عج‌) انجام می‌شود.

ایزدی عنوان کرد: در این نمایشگاه محصولات مختلف فرهنگی شامل کتاب، سی‌دی و دی‌وی‌دی با قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: زمان فعالیت این نمایشگاه همزمان با ساعت فعالیت مجموعه شهربازی است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول