اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

4 معلم دامغانی هم‌چون شمع سوختند

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش در پیامی درگذشت چهار معلم دامغانی را تسلیت گفت و تأکید کرد: چهار معلم دامغانی بی‏شک هم‌چون شمع سوختند.

4 معلم دامغانی هم‌چون شمع سوختند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، حمیدرضا حاجی‏بابایی امروز درپی درگذشت چهار معلم صدیق و سخت‏کوش آموزش و پرورش دامغان در این پیام افزود: با قلبی آکنده از تأثر و تأسف، خبر جان‏گداز درگذشت چهار تن از معلمان صدیق و سخت‏کوش آموزش و پرورش استان سمنان آقایان سعید خطیری‏ نامنی، علیرضا زحمتکش، حسین میرزایی و رضا قاسمی‏برمی را دریافت کردیم.

وی افزود: این حادثه باعث حزن و اندوه فراوان شد و بی‏گمان این عزیزان پرکشیده به سوی ملکوت اعلی، همان‏هایی هستند که در عرصه تعلیم و تربیت و ترویج مبانی ارزشی دین مبین اسلام چون سربازانی عاشق در جبهه مبارزه با جهل و تاریکی سر از پا نشناخته و هم‌چون شمع سوختند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اینها سوختند تا راه را بر رهروان طریق حق روشن سازند و در راه تحقق اهداف والای نظام تعلیم و تربیت اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و عاقبت نیز در این راه جان خود را نثار کردند و در جوار رحمت الهی مأوا گزیدند.

حاجی‏بابایی از درگاه حضرت حق، غفران و علو درجات درگذشتگان و برای خانواده‏های داغ‏دیده صبر و شکیبایی آرزو کرد.

* مدیرکل آموزش و پرورش سمنان درگذشت 4 فرهنگی را تسلیت گفت

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در پیامی درگذشت چهار تن از معلمان استان سمنان را در اثر سانحه رانندگی در دامغان تسلیت گفت.

محمد بناییان‏سفید امروز در پیام خود آورده است: خبر تأسف‏بار فوت چهار نفر از معلمان صدیق و سخت‏کوش آموزش و پرورش استان سمنان سعید خطیری‏نامنی، علیرضا زحمتکش، حسین میرزایی، رضا قاسمی‏برمی موجب تأثر و تألم فراوان جامعه فرهنگیان استان شد.

وی ضمن تسلیت این مصیبت جانسوز به خانواده‏های عزیزان از دست رفته و اظهار هم‌دردی با فرهنگیان فرهیخته، دانش‏آموزان عزیز، مردم قدرشناس و فرهنگ‏دوست منطقه از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان خواستار شد.

چهار فرهنگی بر اثر یک سانحه رانندگی در محور دامغان ـ جندق در استان سمنان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان این سانحه در کیلومتر 42 محور مذکور و بین یک دستگاه پراید و یک کامیون رخ داد و بر اثر آن، چهار سرنشین خودروی پراید در دم فوت شدند.

علیرضا رضوی‏خبیر، رئیس پلیس راه استان سمنان، علت این سانحه را انحراف به چپ خودروی پراید بیان کرد.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول