اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

سکته برق شهری برای مردم گرگان حادثه‌ساز شد

خبرگزاری فارس: نوسانات برق صبح امروز در گرگان مردم را شوکه کرد به طوری که بسیاری از وسایل برقی آنان سوخت و خسارت‌هایی بر جای گذاشت.

سکته برق شهری برای مردم گرگان حادثه‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نوسانات برق برای شهروندان منطقه ایرانمهر با ایجاد خسارت‌هایی به مردم این منطقه خبرساز شد و آنان را به کوچه‌ها فراخواند تا به دنبال مسئولی برای حل مشکلات‌شان باشند.

یکی از ساکنان این منطقه که نوسانات برق سبب خسارت به وسایل برقی‌شان شده بود گفت: در حالت خواب و بیداری بودم که ناگهان صدایی مرا به وحشت انداخت و ناگهان دیدم که دودی از وسایل برقی منزل‌مان بلند شده که به سرعت کنتور برق را زدم اما با این حال تلویزیون، یخچال و کامپیوتر خانه‌مان سوخت.

این خانم که یک فرهنگی است در ادامه افزود: مسئولان اداره برق باید پاسخگو باشند با وجودی که وسایل‌مان از محافظ برق برخوردار است اما باز هم نتوانست جلوی این خسارت‎ها را بگیرد که امیدواریم هر چه زودتر این مسئله از سوی مسئولان پیگیری شود.

خانمی دیگر کمی آن طرف‌تر با شنیدن صحبت‌های‌مان جلو آمد و گفت: ما که تازه اول زندگی‌مان است و تعداد زیادی از وسایل برقی منزل‌مان را با قسط و وام خریده‌ایم، شما بگویید با این وضعیت اقتصادی چگونه از عهده این همه خسارت برآئیم.

وی ادامه داد: واقعا سخت است که بخواهیم پول وسایلی که دچار خسارت شده‌اند را بپردازیم، از مسئولان می‌خواهم به جای اینکه صورت مسئله را پاک کنند به درد دل ما برسند و خسارت‌هایی که ناشی از این حوادث بوده را بپردازند.

سکته ناگهانی برق در گرگان برای بخشی از مردم در منطقه ایرانمهر خسارت آفرید که امید است به زودی با تدبیر مناسب مسئولان مرتفع شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول