اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خبر داد

اصلاح 8 نقطه حادثه‌خیز در شهر برازجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از اصلاح هشت نقطه حادثه‌خیز شهر برازجان خبر داد.

اصلاح 8 نقطه حادثه‌خیز در شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان داوود محمودزاده شامگاه دوشنبه‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تامین امنیت در سطح شهرستان اقدامات ارزنده‌ای با همکاری مسئولان انجام گرفته که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از اصلاح هشت نقطه حادثه‌خیز شهر برازجان خبر داد و افزود: مهندسی ترافیک اصل بنیادی مثلث ترافیک بوده و نقص آن به صورت مستقیم در ایجاد تصادفات تاثیرگذار خواهد بود و اگر بگوییم که مهندسی ترافیک پیشتاز و مقدمه آموزش و اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی است، اغراق نکرده‌ایم. 

محمودزاده تصریح کرد: اکثر معابر اصلی شهر برازجان دارای بافت قدیمی بوده و نقاط حادثه‌خیز زیادی در آن وجود دارد که متاسفانه همین نواقص موجب بروز تصادفات منجر به فوت یا جرح شده است.

وی اضافه کرد: این فرماندهی با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اصلاح نقاط حادثه‌خیز اقدام کرده و امید است که با همکاری عموم شهروندان عزیز شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات و حوادث و سوانح رانندگی در شهرستان باشیم.

این مسئول با اشاره به نقاطی که برطرف شده‌اند یادآور شد: تقاطع شهید مجاهد برازجانی از جمله این نقاط است که برای انجام گردش‌های موزون و همگون در آن، دو میدان تعبیه شده است.

محمودزاده بیان کرد: تقاطع دانشگاه آزاد نیز به منظور انجام گردش‌های موزون و همگون تبدیل به میدان و جداسازی شده است.

وی اضافه کرد: تقاطع شهید عباسپور، تقاطع شهید کشتکار و سه‌راه پشت دیوار سپاه برای انجام گردش‌های موزون و همگون نیز از دیگر نقاطی است که برطرف شده است.

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: تقاطع کوهنورد برای انجام گردش‌های موزون برطرف شد و بریدگی خیابان برق نیز به منظور جلوگیری از گردش‌های ناموزون بسته شده است.

محمودزاده یادآور شد: تقاطع میهن دشتستان نیز از دیگر مراکز مهمی است که ضمن نصب علایم عمودی (چراغ قرمز) به صورت مناسب گردش‌ در آن انجام می‌پذیرد.

وی اذعان کرد: از تمام ظرفیت و توان موجود برای روان‌سازی ترافیک در شهرستان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول