اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین:

فیلم 15 خرداد تاثیر مهم فرهنگی در جامعه ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به ضبط فیلمی در ارتباط با قیام 15خرداد گفت: نمایش فیلمی از قیام 15 خرداد تاثیر مهم فرهنگی در جامعه ایجاد می‌کند.

فیلم 15 خرداد تاثیر مهم فرهنگی در جامعه ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی ساعتی پیش در جمع مسئولان اجرایی شهرستان ورامین اظهار داشت: متاسفانه بر اثر برخی تبلیغات سوء قبل از انقلاب چهره ورامین را مخدوش کرده بودند که همین امر هم تبعاتی را برای این شهرستان در پی داشت و نمی‌خواستند ورامین رشد کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین گفت: تنها راه زدودن این غبار سوء از شهرستان قهرمان ورامین، تبیین جلو‌ه‌های غنی فرهنگی این منطقه است تا برداشت‌های سوء را تغییر دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید از دلاورمردی‌های آنها با زنده نگهداشتن خاطره آن عزیزان یاد کنیم و رهروان صادق آن شهدایی باشیم که در خفقان سال 42 جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

حسینی عنوان کرد: در همین راستا با هماهنگی حجت‌الاسلام محمودی امام جمعه موقت و همکاری شورای شهر و شهرداری ورامین فیلمی متفاوت با تمام فیلم‌های قبلی ساخته شده در مورد 15 خرداد ضبط شده که به فضل خدا در ایام خرداد پخش می‌شود و تاثیر شگرف فرهنگی دارد.

این گزارش حاکی است در این جلسه مدیران ادارات و نهادها نیز به ارائه گزارش از اقدامات آن ادارات در 14 و 15 خرداد پرداختند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول