اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال آینده برگزار می‌شود

کنگره ملی 15 خرداد در ورامین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از برگزاری کنگره ملی 15 خرداد با محوریت ورامین از سال آینده خبر داد.

کنگره ملی 15 خرداد در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران جعفر کاظمی ساعاتی پیش در جمع مسئولان دبیرخانه دائمی ستاد 15 خرداد شهرستان ورامین از فراخوان ادبی 15 خرداد در چهار قالب شعر نیمایی و کلاسیک، خاطرات خودنوشت و دیگرنوشت، داستان رمان، کوتاه و داستانک و مقاله خبر داد و گفت: این فراخوان امسال استانی است اما در اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی مصوب شد از سال آینده کنگره ملی 15 خرداد در ورامین برگزار شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: دبیرخانه دائمی جشنواره ادبی قیام 15 خرداد 1342 در ورامین راه‌اندازی شده و ابلاغ برخی از دوستان در این دبیرخانه هم زده شده است.

وی در ادامه گفت: در جمع آوری آثار عجله نکردیم که کیفیت را از دست بدهیم، بنابراین 31 تیر ماه را به عنوان آخرین مهلت جمع آوری آثار ادبی 15 خرداد قرار دادیم، حاصل کار این فراخوان چهار کتاب خواهد بود که در ششم مهر ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

کاظمی عنوان کرد: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مصوب شده است که با همکاری شهرداری و شورای شهر ورامین و قرچک این 4 جلد کتاب به چاپ برسد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین گفت: ما در مورد 15 خرداد و گرامیداشت این روز حتی از قم هم پیشی گرفتیم و این امر بسیار ارزشمند است.

این مسئول سپس از مصوب شدن متن تئاتر خیابانی 15 خرداد خبر داد و گفت: در زمان گلباران پل باقر آباد و نیز راهپیمایی باشکوه 15 خرداد این تئاتر خیابانی در باقرآباد و میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول