اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موسسه ثامن‌الحجج (ع) صورت می‌گیرد

انجام آزمایش‌های ژنتیک جنوب‌شرق در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: بخش ژنتیک موسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) کرمان نیاز را در بحث آزمایش‌های ژنتیک برآورده کرده و آزمایش‌های ژنتیک جنوب‌شرق را انجام می‌دهد.

انجام آزمایش‌های ژنتیک جنوب‌شرق در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد تکلوزاده در حاشیه بازدید از مؤسسه خیریه بیماران خاص ثامن‌الحجج (ع) اظهار داشت: مجموعه مؤسسه بیماران خاص با اخلاص و با دیدگاه خدمت‌رسانی به اقشار محروم خدمت می‌کند.

وی تیم مدیریتی مؤسسه خیریه بیماران خاص را افرادی خوش‌فکر خواند و گفت: این تیم با نیازسنجی اجتماعی کمک‌های خیران را هزینه می کند و هدفمند گام بر می‌دارد.

تکلوزاده با اشاره به خدمات ورزشی، درمانی و فرهنگی ارائه شده در مؤسسه خیریه بیماران خاص بیان داشت: تصمیم‌های علمی و پزشکی با مشورت گروه و تیم کارشناسی این مؤسسه اتخاذ می‌شود.

وی عنوان کرد: احداث بخش‌های جدید و اقدامات ارزنده تحقیقاتی یکی از کارهای مهمی است که این مؤسسه خیریه به آن توجه بسیار دارد.

تکلوزاده با تأکید بر اینکه بسیاری از اقدامات انجام شده در موسسه خیریه بیماران خاص ثامن‌الحجج (ع) در استان کرمان بی‌نظیر و در کشور کم‌نظیر است، بیان کرد: این امر بیانگر همت والای متخصصان و مدیران مؤسسه خیریه ثامن‌الحجج است.

وی اقدامات انجام شده در مؤسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) را خیرخواهانه و مورد نیاز جامعه دانست و تصریح کرد: اقشار آسیب‌پذیر جامعه، کم‌درآمد و بیماران خاص از این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

تکلوزاده هزینه اقدامات انجام شده در مؤسسه خیریه بیماران خاص را اندک دانست و گفت: برخی اوقات نیز هزینه‌های درمانی و دارویی این بیماران به طور کامل از طریق مؤسسه خیریه و خیرین پرداخت می‌شود و بیماران می‌توانند، رایگان درمان شوند.

وی افزود: موسسه خیریه بیماران خاص ثامن‌الحجج (ع) فقط درصدد انجام امور خیرخواهانه است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان با اشاره به ثبت نام خیران بر روی بخش‌ها و دستگاه ‌های مختلفی که توسط همان خیر احداث شده است، گفت: این امر بیانگر این است که کادر مدیریتی و پزشکی مجموعه بدون کمترین چشم‌داشتی به دنبال ارایه خدمات به بیماران خاص و سخت درمان هستند.

وی به کمک‌های خیران به مؤسسه خیریه بیماران خاص ثامن‌الحجج (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: خیران زیادی به دلیل حسن اعتماد کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این مجموعه واگذار می‌کنند.

تکلوزاده با بیان اینکه اقدامات انجام شده در مؤسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) آن طور که شایسته بوده صورت گرفته است، افزود: بسیاری از بخش‌ها و وسایلی که فقدان آنها در استان کرمان احساس می‌شده در این مؤسسه خیریه راه‌اندازی شده است.

وی از بخش و آزمایشگاه ژنتیک و سالن‌های آب درمانی به عنوان نمونه‌ای از بخش‌های مورد نیاز استان کرمان نام برد و گفت: بخش ژنتیک این مؤسسه نیاز جنوب‌شرق کشور را در بحث آزمایش‌های ژنتیک برآورده کرده است.

تکلوزاده ابراز داشت: همچنین راه‌اندازی بسیاری از بخش‌های مورد نیاز استان نیز با درایت مسئولان این مجموعه در حال رایزنی و اقدام است.

وی ابراز امیدواری کرد: مؤسسه خیریه بیماران خاص ثامن‌الحجج (ع) به سرعت پیشرفت کند تا بتواند به تعداد بیشتری از بیماران خدمات‌رسانی کند.

تکلوزاده از تلاش استاندار کرمان برای ارائه کمک‌هایی به موسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) خبر داد و گفت: نشست‌هایی نیز به این منظور برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه بیماران خاص مجموعه‌ای غیر دولتی است، گفت: استاندار کرمان در صدد یافتن راهکارهایی به منظور کمک به این مؤسسه است.

تکلوزاده، افزود: این اعتبارات در آینده‌ای نزدیک از طریق واگذاری به دستگاه‌های دولتی به این مؤسسه داده می‌شود.

وی اعتبارات دولتی در نظر گرفته شده برای واگذاری به مؤسسه خیریه بیماران خاص را در مقابل کمک‌های خیرخواهانه بسیار زیاد خیران اندک و ناچیز عنوان کرد.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول