اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن صورت گرفت

آزمایش و تست سلامت رایگان بانوان گچسارانی

خبرگزاری فارس: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و هفته بزرگداشت مقام زن، آزمایش و تست سلامت بانوان گچسارانی به صورت رایگان انجام شد.

آزمایش و تست سلامت رایگان بانوان گچسارانی

به مناسبت میلاد با سعادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، دفتر امور بانوان فرمانداری گچساران با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نسبت به انجام آزمایش و اندازه‌گیری وزن، فشار و قند خون بانوان گچسارانی به طور رایگان اقدام کرد.

* یکی از شاخصه‌های مهم زنان ایرانی حجاب و عفاف است

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران صبح امروز در حاشیه انجام آزمایش و تست سلامت رایگان بانوان گچسارانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: نگاه ویژه امام راحل، مقام معظم رهبری و دولت جمهوری اسلامی به زنان سبب حضور موفق آنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی، ورزشی و اجتماعی شده است.

سهیلا بزرگ‌زاده با اشاره به نقش مهم زنان در تحولات کشور بیان داشت: زنان ایران اسلامی با رفتار، اندیشه اسلامی، حضور اجتماعی مؤثر، دشمن شناسی و بهره‌گیری از اندیشه‌های ناب و متعالی اسلامی می‌توانند به عنوان یک الگو برای جنبش‌های کشورهای اسلامی منطقه باشند.

وی حجاب و عفاف را به عنوان زینت زن مسلمان و یکی از شاخصه‌های مهم زنان ایرانی و نشأت‌گرفته از موازین دینی و زندگی حضرت زهرا(س) دانست.

بزرگ‌زاده با تشریح برنامه‌های در حال اجرا در هفته بزرگداشت مقام زن در گچساران تصریح کرد: این برنامه‌ها با محوریت ایجاد فضایی با نشاط برای خانواده و بانوان، تأکید بر سیره حضرت فاطمه(س)، تبیین جایگاه بانوان در خانواده و جامعه با الگوپذیری از شخصیت آن حضرت در حال اجرا است.

این مقام مسئول در فرمانداری گچساران ابراز داشت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت مقام زن دفتر امور بانوان فرمانداری گچساران با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اقدام به آزمایش سلامت از بانوان گچسارانی کرد.

بزرگ‌زاده عنوان داشت: آزمایش سلامت در قالب اندازه‌گیری وزن، فشار و قند خون بانوان به صورت رایگان از 23 اردیبهشت به مدت سه روز صورت گرفت.

وی ادامه داد: آزمایش‌های صورت گرفته از بانوان گچسارانی در محل درمانگاه شماره دو گچساران، مرکز بهداشت شهید بشارت به صورت سرپایی انجام شد.

* اجرایی ده‌ها برنامه‌ در هفته بزرگداشت مقام زن در گچساران

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران برگزاری جشن بزرگ کوثر توسط سپاه ناحیه گچساران با همکاری بسیج خواهران، توزیع بسته‌های فرهنگی برای بانوان گچسارانی توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و نیز عضوگیری رایگان کتابخانه عمومی گچساران از بانوان را از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بزرگداشت مقام زن در گچساران عنوان کرد.

بزرگ‌زاده بر رفتار شناسی ائمه اطهار(ع) و به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) توسط بانوان تأکید کرد و یادآور شد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، جایگاه بانوان در کشور بسیار ارتقا یافته و امروز زنان ایرانی الگوی همه زنان آزاده و مسلمان در جهان هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول