اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت خبر داد

راه‌اندازی 2 کمپ نگهداری معتادن پرخطر در جیرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: دو کمپ در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود تا معتادان پرخطر در آن نگهداری شوند.

راه‌اندازی 2 کمپ نگهداری معتادن پرخطر در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مهریار سعیدی بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی متکدیان در شهرستان جیرفت اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود یک ستاد منسجم برای جلوگیری از موازی‌کاری اداره‌ها و نهادهای مختلف و افزایش بازده برنامه‌های اوقات فراغت این قشر تشکیل شود.

وی با اشاره به وجود قاریان قرآن معتاد در بهشت زهرای جیرفت افزود: این افراد از معتادان خطرناک هستند که باید جمع‌آوری شوند.

سعیدی تصریح کرد: برای جمع‌آوری چنین افرادی قرار است، اردوگاهی فرماندهی استان کرمان با همکاری بهزیستی دایر کند تا این افراد در این محل نگهداری و ساماندهی شوند.

وی ابراز داشت: در همین راستا دو کمپ در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود تا معتادان پرخطر در آن نگهداری شوند و از این طریق آمار متکدیان و سرقت‌های خرد نیز کاهش می‌یابد.

سعیدی عنوان کرد: این کار نیازمند همت و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان است تا بار دیگر زیبایی به چهره شهر بازگردد.

نماینده اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: در هیچ جای دنیا جماعتی منسجم‌تر از آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها وجود ندارد.   

علیرضا معاضدی بیان داشت: این دو نهاد در مقاطع مختلف قادر هستند یک سلسله فعالیت‌های جمعی را انجام دهند و این اداره نیز به همکاری آنها همواره نیازمند بوده است.

وی اذعان داشت: حدود 25 رشته ورزشی فعال در شهرستان جیرفت وجود دارد که هم‌اکنون نیز مشغول آموزش هستند.

معاضدی خاطر نشان کرد: همچنین اداره ورزش و جوانان در راستای آموزش مربیان ورزش نیز برنامه‌هایی در دست اقدام دارد.

وی اظهار داشت: برای انجام برنامه‌های ورزشی مختلف در بخش‌ها نیازمند همکاری بخشداری‌ها در مناطق مختلف شهرستان هستیم.

معاضدی تصریح کرد: در زمینه همایش ورزش‌های صبحگاهی نیز می‌طلبد، مسئولان حضور پررنگ‌تری داشته باشند تا انگیزه بیشتری به نوجوانان و جوانان داده شود.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی کرمانیان اواخر خرداد ماه در شهرستان کرمان افزود: از شهرستان جیرفت از 25 رشته ورزشی در 18 رشته ورزشکار به این المپیاد اعزام می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول