اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد:

تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری باید قرآن‌محور شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری باید قرآن‌محور شود.

تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری باید قرآن‌محور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، حجت‌الاسلام حمید محمدی در مجتمع شهید آوینی همدان در دیدار با نخبگان قرآنی استان همدان اظهار داشت: تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالیت‌های آموزش و پرورش باید قرآن‌محور شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در تحقق اهداف موفق نمی‌شود مگر اینکه مفاهیم قرآنی را در لایه‌های رفتاری و عملی زندگی روزمره جامعه نفوذ دهد.

رئیس مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور اظهار داشت: برای این منظور باید قرآن به آموزش و پرورش راه یابد و آموزش و پرورش قرآنی شود در حالی که پاشنه آشیل آموزش و پرورش توجه کافی نداشتن به تفکر قرآنی است.

وی افزود: تمام برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید قرآن‌محور باشد و محصولات فرهنگی و هنری با موضوعات مختلف قرآنی تولید شود.

محمدی با بیان اینکه 100 مؤسسه قرآنی در همدان فعالیت می‌کنند، از فعالان قرآنی خواست در خصوص آسیب‌شناسی مجامع قرآنی در استان همدان و غرب کشور اقدام کنند.

حمایت مالی تا سقف 50 میلیون تومان برای خرید و ساخت ساختمان در مرکز استان برای مؤسسات قرآنی و کمک هزینه بلاعوض رهن تا سقف 20 میلیون تومان برای مؤسسات قرآنی و اجرای طرح تربیت قاریان بین‌المللی در استان همدان از دیگر مواردی بود که در این جلسه هم‌اندیشی به آن پرداخته شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول