اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز به کار مجلس نهم

زمان عمل به شعارهای انتخاباتی فرا رسید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: با آغاز به کار مجلس نهم، زمان عمل نمایندگان به شعارهای انتخاباتی خود فرا رسیده است.

زمان عمل به شعارهای انتخاباتی فرا رسید

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ویژگی‌های مجلس نهم، اظهار داشت: مجلس نهم مجلسی پویا و فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه مجلسی می‌تواند مجلسی موفق باشد که در آن تمام نظرات مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: باید اجازه اظهارنظر به تمام نمایندگان در مجلس نهم داده شود تا شاهد رشد و شکوفایی این مجلس باشیم.

این مسئول با تاکید بر عمل به شعارهای انتخاباتی توسط نمایندگان مجلس نهم، افزود: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس برای راهیابی به مجلس وعده‌هایی به مردم داده‌اند، امروز باید در خانه ملت به آن‌ها جامعه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه امید است شاهد رشد و تعالی مجلس در این دوره باشیم، خاطرنشان کرد: در صورتی می‌توانیم شاهد رشد و تعالی مجلس باشیم که نمایندگان مجلس در کنار اتحاد و یکپارچگی بتوانند مشکلات حوزه انتخابیه خود را رفع کنند.

این مسئول با بیان اینکه تمام ارکان، شئون و لایه‌های مختلف نظام و مدیران اجرایی بر مبنای مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی حرکت می‌کنند، گفت: اگر تصمیم‌های مجلس بر اساس عقلانیت نباشد سبب ایجاد اخلال در مسیر کشور و نابسامانی امور می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس، ایجاد تعامل بین نمایندگان مجلس و دولت را بسیار تعیین کننده عنوان کرد و اظهار داشت: اگر طرح‌ها و لوایح تقدیمی به مجلس بر مبنای نیازهای ضروری کشور و با استفاده از پارامترها و اندیشه‌های علمی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد منجر به توسعه همه جانبه جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول