اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در المپیاد ورزشی دانشگاه‌های غیرانتفاعی صورت گرفت

کسب 3 مدال توسط دانشجویان مؤسسه غیرانتفاعی اروندان خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت‌بدنی مؤسسه غیرانتفاعی اروندان خرمشهر گفت: ارمغان دانشجویان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی اروندان خرمشهر، کسب سه مدال رنگارنگ در نخستین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور است.

کسب 3 مدال توسط دانشجویان مؤسسه غیرانتفاعی اروندان خرمشهر

علی عباس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: کاروان ورزشی ما متشکل از 26 دانشجو در رشته‌های دو ومیدانی، تکواندو و تنیس روی‌میز در نخستین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌های غیرانتفاعی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شمال شرکت کرده و موفق به کسب سه مدال در این دوره از رقابت‌ها شد.

وی افزود: در این مسابقات موفق به کسب یک نشان طلا در رقابت‌های دوومیدانی 800 متر توسط "وحید حبیبی"، یک مدال برنز در رشته 400 متر دوومیدانی توسط "داوود سپهدار" و یک نشان نقره در وزن سوم رشته تکواندو شدیم.

مدیر تربیت‌بدنی مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی اروندان خرمشهر اضافه کرد: همچنین ورزشکاران تیم دوومیدانی این مؤسسه توانستند با کسب 23 امتیاز بعد از تیم‌های مشهد، اصفهان و دانشگاه شمال در رتبه چهارم تیمی قرار بگیرند.

وی در خصوص چگونگی اعزام کاروان ورزشی مؤسسه اروندان به این دوره از مسابقات گفت: در جلسه اسفندماه سال گذشته که با حضور دانشگاه‌های غیرانتفاعی منطقه هشت و کرمانشاه برگزار شد، بعد از مشخص شدن زمانبندی مسابقات، در رقابت‌های ورزشی منطقه هشت که برای کسب سهمیه بود حاضر شده و امتیاز حدنصاب را برای حضور در المپیاد بدست آوردیم.

عباس‌پور خاطر نشان کرد: در همین راستا تیم‌های فوتسال، دوومیدانی، پینگ‌پنگ و تکواندو این مؤسسه موفق به شرکت در نخستین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌های غیرانتفاعی سراسر کشور و حائز مقام و رتبه کشوری شد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان بتوانیم در رشته‌های دیگر ورزشی نیز خوش بدرخشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول