اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مدال‌آوران دونده البرزی تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی البرز گفت: هیئت دو و میدانی استان البرز صبح امروز در مراسمی از قهرمانان دونده خود که در دو ماهه اول سال 91 موفق به کسب مدال شده بودند، تجلیل کرد.

مدال‌آوران دونده البرزی تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد مرادی پیش از ظهر امروز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق تصویب هیئت رئیسه دو و میدانی قرار بر این شده که هر سه ماه یک بار، ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی کشور، آسیا و جهان مدال کسب می‌کنند جایزه نقدی به آنها تعلق گیرد.

مرادی به نفراتی که جوایز نقدی به آنها تعلق گرفت اشاره کرد و افزود: در بخش بانوان آناهیتا سلطانی، سهیلا نادری، ساغر کمال‌زاده، سوده کمال‌زاده، غزاله مصطفایی، مریم عزیزی، لیلا فلاح‌نژاد و غزاله سرچشمه و در بخش آقایان سعید کولیوند، هومن کاظمی، یونس یوسف‌وند، کاوه حجب، سیروس و اسماعیل قادری از جمله کسانی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند ضمن آنکه در بخشی ویژه از مربیان این ورزشکاران نیز تقدیر به عمل آمد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز با ابراز رضایت از عملکرد دوندگان این استان در مسابقات کشوری سال 91 گفت: به لطف خداوند و تلاش و همت ورزشکاران این هیئت توانستیم مدال‌های ارزشمندی در دو بخش آقایان و بانوان کسب کنیم و به طور قطع با این تشویق‌ها در ادامه شاهد بهبود مدال‌آوری خواهیم بود.

برگزاری مسابقه دو و میدانی در سالروز آزادسازی خرمشهر

وی به برگزاری مسابقاتی تحت عنوان جام آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: یک دوره مسابقات دو و میدانی به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد (روز آزادسازی خرمشهر) از سوی هیئت دو و میدانی استان البرز و همکاری تربیت‌بدنی سپاه ناحیه کرج برگزار خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: این رقابت‌ها پنجم خردادماه سال جاری ساعت 9 صبح در کانون بسیج سپاه ناحیه کرج برگزار و در پایان مسابقات به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول