اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از جشنواره بوینس‌آیرس آرژانتین

مدال برنز فیاپ به عکاس اصفهانی تعلق گرفت

خبرگزاری فارس: عکاس اصفهانی گفت: مدال برنز فیاپ از جشنواره بوینس‌آیرس آرژانتین به اصغر صامتی از استان اصفهان تعلق گرفت.

مدال برنز فیاپ به عکاس اصفهانی تعلق گرفت

اصغر صامتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: موفق به دریافت مدال برنز فیاپ برای عکس«دهکده جهانی» و تقدیر هیئت داوران برای عکس «خدای یکسان در زمین و آسمان» از جشنواره بوینس‌آیرس آرژانتین شده است.

وی با اشاره اینکه این جشنواره در شش بخش تشکیل شده است، بیان داشت: این بخش‌ها شامل موضوع آزاد تک رنگ، آزاد رنگی (زیبایی بصری)، خلاقه (تغییر واقعیت)، طبیعت، فوتوژورنالیسم و سفر است.

عضو هیئت داوران انجمن عکاسان استان اصفهان با بیان این مطلب افزود: جشنواره بوینس‌آیرس آرژانتین زیر نظر فدراسیون جهانی هنر عکاسی فیاپ، پی‌اس‌‌آ، انجمن عکاسی آمریکا، انجمن سلطنتی عکاسی انگلستان، انجمن عکاسی آرژانتین و انجمن عکاسی یوپی‌آی برگزار شده است.

وی ادامه داد: عکس‌های راه یافته به این جشنواره علاوه بر کسب مدال و دیپلم افتخار القاب فیاپ و پی‌اس‌‌آ را دریافت می‌کنند.

صامتی با اشاره به اینکه از ایران 14 عکس در این جشنواره شرکت کرده و به نمایشگاه راه یافته است، تصریح کرد: عکس «دهکده جهانی» تصویری از کویر را نشان می‌دهد و عکس «خدای یکسان در زمین و آسمان» کودکی فقیر افغانی را با لباسی مندرس و فریادی از تنهایی را بیان می‌کند، دو عکس راه‌ یافته به جشنواره است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول