اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتمین دوره المپیاد ورزشی دانش‌آموزی ایران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هفتمین دوره المپیاد ورزشی دانش‌آموزی مدارس سما سراسر کشور در چالوس افتتاح شد.

هفتمین دوره المپیاد ورزشی دانش‌آموزی ایران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، هفتمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان سما سراسر کشور از امروز طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستان چالوس در سالن ورزشی شهید خزایی پالوجده  این شهر باشکوه و نظم خاصی افتتاح شد.

اجرای رژه توسط ورزشکاران، نمایش ورزش باستانی و روشن کردن مشعل هفتمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان سما سراسر کشور از دیگر برنامه‌های افتتاحیه بود.

این مسابقات در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان از 29 فروردین تا اول اردیبهشت در چهار سالن ورزشی شهدای گردکل، سالن آموزش و پرورش نوشهر، سالن ورزشی شهید خزایی چالوس و سالن شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

  امان الله پیشوا معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما کشور در این باره به خبرگزاری فارس در چالوس گفت: اساس تربیت بدنی همان تربیت روح و جسم انسان است تا بتواند بهتر خود را پیدا کرده و به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی سما در مدارس و آموزشکده‌ها که زیر نظر دانشگاه آزاد است برای مقوله ورزش و تربیت بدنی اهمیت بسیاری قائل است و به همین علت برنامه‌های خاصی را در مدارس و آموزشکده‌ها تدارک دیده است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما کشور بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم  سازمان دانش آموزی سما المپیاد سالانه در سطح کشور است که اکنون هفتمین دوره آن به میزبانی چالوس برگزار می‌شود.

پیشوا افزود: در هفتمین دوره المپیاد ورزشی دانش‌آموزی سما کشور بیش از 450 دانش آموز ورزشکار از سراسر کشور گرده هم آمده و با هم به رقابت ورزشی می‌پردازند.

وی به اهمیت و نقش سازنده المپیاد ورزشی دانش‌آموزی اشاره کرد و اظهار داشت: این المپیادها آینده ورزش کشور ما را در جهت بدست‌آوردن موفقیت‌های بزرگ ورزشی در عرصه‌های بین المللی  و کسب عناوین قهرمانی در دنیا تضمین می‌کند چرا که اهمیت به نوجوانان و تربیت و رشد صحیح آنها موجب همواره موفقیت‌های بزرگ برای کشور می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما کشور خاطرنشان کرد: از درون همین المپیادهای ورزشی دانش‌آموزی استعدادهای ناب ورزشی شناسایی می‌شوند که می‌توانند با هنرنمایی خود سال‌ها ورزش جهان را متحیر سازند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول