اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام تصویربرداری و تدوین

"حرم تا حرم" در کاشان به خط پایان رسید

خبرگزاری فارس: تصویربرداری و تدوین فیلم مستند «حرم تا حرم» در شهرستان کاشان به پایان رسید.

"حرم تا حرم" در کاشان به خط پایان رسید

تهیه‌کننده فیلم مستند کوتاه "حرم تا حرم" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فیلم کوتاه مستند حرم تا حرم، به مدت 18 دقیقه، تلاش دوچرخه‌سواران سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در مسیر یک هزار و 240 کیلومتری حرم سلطانعلی‌بن امام محمد باقر(ع) تا حرم امام رضا(ع) را به تصویر کشیده است.

سجاد مظفری‌تبار خاطرنشان کرد: در این مستند کوتاه 18 دقیقه‌ای 10 دوچرخه‌سوار سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به مدت 10 روز در این مسیر طولانی رکاب می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه تهیه فیلم کوتاه مستند حرم تا حرم در حدود 9 ماه به طول انجامیده بیان داشت: کار تدوین و صداگذاری فیلم را حمید عطارزاده برعهده داشته است.

تهیه‌کننده فیلم مستند کوتاه حرم تا حرم متذکر شد: این فیلم مستند با کارگردانی هادی شفافی و تصویربرداری علی خوش‌دل تهیه شده است.

مظفری‌تبار تلاش و کوشش برای رسیدن به کوی عشق و ترویج فرهنگ معنویت در ورزش همگانی را از جمله اهداف ساخت فیلم کوتاه مستند حرم تا حرم اعلام کرد.

وی در ادامه از ساخت چندین مستند فرهنگی و ورزشی در بخش ورزش‌های همگانی در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود متولیان امور فرهنگی شهرستان کاشان ما را در تهیه فیلم‌های مستند فرهنگی یاری رسانند.

مظفری‌تبار متذکر شد: فیلم کوتاه مستند حرم تا حرم، اولین فیلم مستند ورزشی است که در شهرستان کاشان تهیه و تولید می‌شود و به‌زودی در یکی از جشنواره‌های فیلم کوتاه مستند نیز شرکت می‌کند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول