اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار فضلی

یادواره اساتید شهید دانشگاه آزاد قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای دانشجو و اساتید طلبه دانشگاه آزاد قم با حضور استاندار قم و جانشین سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

یادواره اساتید شهید دانشگاه آزاد قم برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر ابراز داشت: یادواره شهدای دانشجو و اساتید طلبه دانشگاه آزاد قم با حضور مسئولان استانی و چهره‌‌های ملی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این یادواره علاوه بر دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد قم و مسئولان استانی، سردار فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت.

بهزاد معبودی اظهار کرد: این یادواره روز شنبه، ششم خرداد در سالن ورزشی دانشگاه آزاد قم واقع در شهرک پردیسان برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای برگزاری این یادواره در فضای دانشگاه مقدمات لازم فراهم شده و فضاسازی در محوطه دانشگاه نیز انجام خواهد شد.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد با اشاره به استقبال دانشجویان از برنامه‌هایی که در رابطه با شهدا برگزار می‌شود، افزود: این یادواره نیز با حضور پررنگ دانشجویان دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا دانشجویان را با فضای ایثار و شهادت آشنا کرده و بهانه‌ای می‌شود تا آنان نگاهی دیگر به تامل در گذشته پر افتخار ایران اسلامی داشته باشند.

معبودی بیان کرد: دانشجویان با تمسک به انگیزه‌ای که شهدا را در سخت‌ترین دوران به ایستادگی در برابر دشمن واداشت، امروز می‌توانند در صحنه‌هایی که کشور به نقش‌آفرینی آنان نیاز دارد، تاثیرگذار باشند.

تشکیل 50 حلقه معرفتی در دانشگاه آزاد قم

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم ادامه داد: در حال حاضر حدود 50 حلقه تربیتی در این دانشگاه تشکیل شده که در قالب طرح صالحین بسیج دانشجویی جلسات خود را با موضوعات اعتقادی و فرهنگی هر هفته برگزار می‌کنند.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد افزود: گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز در قالب این حلقه‌ها برنامه‌های درون گروهی خود را به منظور آماده‌سازی معنوی و فکری دانشجویان برای حضور در اردوهای جهادی دنبال می‌کند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول