اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه خلیج فارس:

احترام به اندیشه اساتید معیار مهم اسلامی کردن دانشگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: یکی از معیارهای مهم اسلامی کردن دانشگاه‌ها احترام به فکر و اندیشه استاد است.

احترام به اندیشه اساتید معیار مهم اسلامی کردن دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر فرع‌شیرازی ظهر امروز در نشست هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: جایگاه استاد در داخل و بیرون از دانشگاه باید تعریف شود و همین اقدام خود یک کار فرهنگی است.

وی افزود: توجه و دقت به فکر و اندیشه استاد کار فرهنگی و عدم توجه به اندیشه وی کار ضد فرهنگی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر تصریح کرد: باید در تصمیم‌گیری‌های کلان استان از نظرات و پیشنهادات استادان و دانشگاهیان استفاده کرد.

فرع‌شیرازی خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها فتح بابی شدت تا با حمایت از معاونت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در دانشگاه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم فرهنگی در دانشگاه‌ها حضور مسئولان در بین دانشجویان و دانشگاهیان است اظهار داشت: اتحاد و همدلی بین مسئولان اجرایی و دانشگاهی از دیگر اقدامات مهم فرهنگی است و این شورا می‌تواند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشد.

معاون دانشگاه خلیج فارس با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه دانشجویان و اساتید مؤثر بوده است گفت: باید تلاش شود این برنامه‌های مهم فرهنگی امسال با شکوه و عظمت بیشتری در استان برگزار شود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز در این نشست گفت: برای اینکه از فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه نتیجه بهتری بگیریم باید نهادهای فرهنگی مختلف در دانشگاه همسو با هم حرکت کنند.

حسن تاجیک افزود: ضعف هماهنگی در بین نهادهای فرهنگی دانشگاهی در استان موجب شد تا نتایج مورد نظر از انجام فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها را نگیریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از نقطه نظرات مسئولان فرهنگی در دانشگاه‌ها شاهد اثرگذاری بیشتر فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول