اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم:

اساتید دانشگاه‌ها به جای خودمحوری خدامحوری داشته باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در طرح معرفت به اساتید آموزش داده می‌شود که در تدریس، خود محور نباشند بلکه خدامحور باشند.

اساتید دانشگاه‌ها به جای خودمحوری خدامحوری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری طرح معرفت ویژه اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کشور، حجت‌الاسلام علی محمدی ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری طرح معرفت اظهار داشت: اساتید در جمهوری اسلامی ایران سربازان حضرت مهدی(عج) هستند که با تکامل بخشی به خود و مجموعه دانشگاهیان و دانشجویان زمینه ظهور این حضرت را فراهم می‌سازند.

وی با بیان اینکه یکی از زمینه‌های ظهور این است که هر فرد در جامعه برای خود و دیگران منشأ خیرات و برکات باشد تصریح کرد: لازمه خیر و برکت داشتن برای خود و دیگران تغییر در اندیشه است و تا انسان از نظر اندیشه تغییر نکند از نظر انگیزه و رفتار تغییر نخواهد کرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: در دانشگاه‌های ما دروسی مانند فیزیک، شیمی، قلب و عروق تدریس می‌شوند که آگاهی داشتن نسبت به آنها ما را ایثارگر، خدمتگزار و نوع‌دوست نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی و دانشگاه‌های متعلق به این نظام، اساتید و دانشجویان باید با دو بال تخصص و تعهد پرواز کنند خاطر نشان کرد: در این راستا نظام جمهوری اسلامی طرح‌های معرفت‌افزایی را دنبال می‌کند تا هر استادی در هر رشته‌ای که فعالیت می‌کند، خود محور نباشد، بلکه خدامحور باشد.

محمدی با بیان اینکه برگزاری طرح معرفت یکی از نکات مثبت در عملکرد وزارت بهداشت است اظهار داشت: خوشبختانه این طرح در سال جاری در دو شهر مقدس قم و مشهد برگزار می‌شود که در این دوره 12 واحد درسی ارائه شده و اگر اساتید این واحدها را نگذرانند ارتقا نخواهند یافت.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول