اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

اساتید در جلوگیری از ناهنجاری در دانشگاه‌ها نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در ایجاد ناهنجاری در دانشگاه‌ها اساتید بیش از بقیه مقصر بوده ضمن اینکه در جلوگیری از ناهنجاری‌ها نیز نقش دارند.

اساتید در جلوگیری از ناهنجاری در دانشگاه‌ها نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: استادی که رعایت انصاف در تدریس و نمره دادن نمی‌کند نباید از او انتظار کار فرهنگی داشت.

وی با تاکید بر بازکاوی رفتارها در دانشگاه‌ها تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان الگوی تمام نمای افکار اساتید هستند و اگر دانشجویی ناهنجاری دارد ریشه آن را باید در خانواده، محیط، دانشگاه و استاد جستجو کرد.

استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود تلاش‌های زیادی که در زمینه فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته اما باید به یاد داشته باشیم انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده و نباید در کنار کار عمرانی از فعالیت‌های فرهنگی نیز غافل شویم.

جهانبخش اظهار داشت: دغدغه ما در جامعه ناهنجاری‌هاست و این ناهنجاری‌ها در قالب بدحجابی، گرانی و گرانفروشی نمود پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: استاد دانشگاه باید منشأ تمام تحولات بوده و با وجود اساتید برجسته به عنوان انسان‌سازان آینده نباید دغدغه فرهنگی داشته باشیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر رعایت حجاب در دانشگاه‌ها و اماکن عمومی گفت: انتظار داریم دانشگاهیان به ویژه اساتید و دانشجویان فردا در راهپیمایی عفاف و حجاب در بوشهر حضوری فعال داشته باشند.

جهانبخش بیان کرد: در طول تاریخ اساتید نقش محوری داشته و مظهر بزرگی بوده‌اند و اکنون نیز انتظار است استادان ما مظهر بالندگی باشند.

وی بیان کرد: وظیفه دانشگاه‌ها در ارتباط با مسائل فرهنگی بسیار سنگین و مهم است و نیاز است برنامه‌های بیشتری در دانشگاه‌ها با محوریت فعالیت‌های فرهنگی برگزار شود البته این برنامه‌ها باید با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی باشد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول