اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

خدمت بی‌منت دولت از شعار به عمل تبدیل شد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: خدمت بی‌منت دولت خدمتگزار نهم و دهم از حرف به عمل تبدیل شده و امروز یک ظرفیت بی‌نظیری را در استان در حوزه خدمتگزاری بی‌منت شاهد هستیم.

خدمت بی‌منت دولت از شعار به عمل تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به دو روستای کرندق و نوده کوثر اظهار داشت: هرچند برخی‌ها تصور نمی‌کردند که دولت در تحقق شعار عدالت‌محوری، خدمت صادقانه و بی‌منت و توجه به مناطق محروم موفق عمل کند اما این امر امروز ملموس و عینی اتفاق افتاده و از رئیس جمهور به عنوان شخصیت دوم کشور گرفته تا استاندار، فرماندار و بخشدار تلاش می‌کنند در روستاها حاضر شده و حل عیب و مشکلات کنند.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به مناطق روستایی با حرکت جهادی و قوت تمام آغاز شده به طوریکه بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اکثر روستاهای ما صاحب برق، گاز، تلفن و بسیاری از مزایا و خدمات دیگر هستند که در دوران شاهنشاهی حتی در خواب نیز تصور بهره‌مندی از این امکانات متصور نبود.

صابری خاطرنشان کرد: امسال نیز یکی از اهداف جدی دولت و مسئولان استان توجه جدی به مناطق روستایی، محروم و دورافتاده است تا با حضور در این مناطق و خدمت به روستائیان و انسان‌های شریف و صادق بتوان رضای الهی را جلب کرده و از هرگونه حرکت ناپسند شیطانی پرهیز کرد.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما در کشورمان به همت مسئولان و مدیران خدمت‌رسانی به محرومان جامعه را یک فرصت و نعمت بی‌پایان می‌دانیم و معتقدیم کشور ما با حرکت‌های بی‌نظیر خود می‌تواند آرمانی‌ترین اهداف را محقق کند.

وی اهالی روستاهای تازه گازرسانی شده را به مصرف ایمن و بهینه از گاز فرا خواند و اظهار امیدواری کرد این مردم که شایسته بهترین‌ها هستند روز به روز در مسیر رسیدن به خودباوری و خوداتکایی واقعی موفق باشند.

در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در سخنانی ادامه داد: برای گازرسانی به این دو روستا بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

فیروز خدایی با بیان اینکه شرکت گاز استان 10 کیلومتر شبکه برای گازرسانی به دو روستای نوده و کرندق کار اجرایی انجام داده است، گفت: 200 شبکه انشعاب و یک ایستگاه تقلیل فشار نیز در این روستا نصب شده تا اهالی 216 خانوار این مناطق از گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی با اعلام اینکه 23 شهر استان و بیش از 282 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، افزود: عملیات گازرسانی به 200 روستای استان نیز در دست اقدام است.

فرماندار کوثر نیز دو روستای کرندق و نوده را از مناطق کوهستانی و سردسیر اعلام کرد و اظهار داشت: با هدف رفاه حال اهالی گازرسانی به این روستاها با جدیت تمام پیگیری شده است.

سعدالله رئیس‌ساداتی تصریح کرد: با توجه به موقعیت و تعدد روستاهای این شهرستان ضرورت دارد برنامه‌هایی برای افزایش تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز در منطقه اجرا شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول