اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان:

هدف طناب‌کشی اصفهان راه‌یابی به رقابت‌‌های کشوری است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان گفت: از تمام امکانات موجود و توانایی‌های خود برای راه‌یابی به رقابت‌‌های کشوری استفاده می‌کنیم.

هدف طناب‌کشی اصفهان راه‌یابی به رقابت‌‌های کشوری است

نصرالله احدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با برگزاری رقابت‌های گوناگون و دوره‌های آموزشی متنوع تلاش می‌کنیم ورزشکاران مرد و زن کمیته طناب‌کشی استان اصفهان را برای انواع رقابت‌های حرفه‌ای از جمله رقابت‌های کشوری آماده کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته طناب‌کشی استان اصفهان تصمیم به برگزاری یک دوره مربی‌گری طناب‌کشی به صورت کارگاهی گرفته است، تصریح کرد: این دوره برای مربیگری درجه سه طناب‌کشی است.

مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان با اشاره به اینکه دوره مربیگری کارگاهی تا پیش از ماه مبارک رمضان برپا می‌شود، اظهار داشت: تعداد شرکت‌ کنندگان در این دوره 35 نفر و در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی که کمیته‌‌اش زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان است، تاکید کرد: دوره مربیگری طناب‌کشی به صورت یک‌ روزه و مبلغ ورودی ثبت‌نام نیز 10 هزار تومان است.

احدی در مورد رقابت‌های طناب‌کشی کمیته استان اصفهان در سال جاری با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و در شهریور‌ماه اجرا می‌شود، تصریح کرد: این کمیته برای پیش‌برد اهداف ورزشی خود برای سال 1391 نیاز به مبلغی در حدود 8 میلیون تومان دارد.

وی در مورد تعداد ورزشکاران حرفه‌ا‌ی فعال در رشته طناب‌کشی استان اصفهان اظهار داشت: کمیته طناب‌کشی این استان از چهار تیم 12 نفره به علاوه تیم طناب‌‌کشی بانوان تشکیل شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول