اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در سومین روز المپیاد تخصصی آتش‌نشانان ملی گاز؛

پارس جنوبی 3 قهرمان طناب‌کشی شد

خبرگزاری فارس: تیم پارس‌جنوبی 3، قهرمانی رشته طناب‌کشی سومین المپیاد آتش‌نشانان شرکت ملی گاز کشور را از آن ‌خود کرد.

پارس جنوبی 3 قهرمان طناب‌کشی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رقابت نهایی مسابقات طناب‌کشی سومین دوره المپیاد آتش‌نشانان شرکت ملی گاز کشور را دو تیم پارس جنوبی سه و شرکت ملی بازرگانی گاز ایران در هوای بارانی ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار کردند که در پایان این رقابت جذاب و نفس‌گیر، تیم پارس جنوبی سه موفق‌ شد با غلبه بر حریف سرسخت خود، عنوان نخست این رشته از مسابقات را به خود اختصاص ‌دهد.
همچنین تیم شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، در بازی رده‌بندی توانست بر حریف قدرتمند خود تیم شرکت پالایش گاز سرخون و قشم غلبه ‌کرده و مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن‌ خود کند.
همچنین تیم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، قهرمان رشته دو چهار در 100 متر امدادی سومین دوره المپیاد تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز ایران شد.
در این مسابقات که در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار شد، تیم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با ثبت رکورد 59 ثانیه و 37 صدم ثانیه، به این عنوان دست‌ یافت.
همچنین تیم دوم این شرکت که با نام شهید مهاجر در مسابقات حاضر شده‌است، با کسب رکورد 59 ثانیه و 55 صدم ثانیه، مقام دوم رشته چهار در 100 متر امدادی را از آن خود کرد.
تیم پالایشگاه ایلام نیز با رکورد 61 ثانیه و 60 صدم ثانیه، از سایر رقبا پیشی‌گرفته و جایگاه سوم این رقابت را پس از دو تیم میزبان به دست آورد.
سومین المپیاد آتش‌نشانان شرکت ملی گاز ایران، با برگزاری رقابت تیمی آبرسانی به سیبل‌نشانه به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول