اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مسابقات قهرمانی جنوب شرق استان تهران صورت گرفت؛

لغو مسابقات طناب کشی از سوی دانشگاه آزاد پیشوا

خبرگزاری فارس: مسابقات طناب کشی قهرمانی باشگاه‌های شرق و جنوب شرق استان تهران به دلیل عدم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ ـ پیشوا لغو شد.

لغو مسابقات طناب کشی از سوی دانشگاه آزاد پیشوا
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، طناب کشی قهرمانی باشگاه‌های شرق و جنوب شرق استان تهران به دلیل عدم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ـ پیشوا لغو شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: مقرر شده بود رقابت‌های طناب کشی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا برگزار شود و هماهنگی‌های لازم نیز در این ارتباط صورت گرفته بود، ولی به یکباره مسئولان این مرکز از میزبانی سرباز زدند.
مصطفی زاهدی تاکید کرد: بر این اساس و به دلیل برگزاری مسابقه که از چند هفته پیش با تربیت بدنی و حراست هماهنگ شده بود و رئیس دانشگاه نیز با این امر موافقت کرده بود، نامه نگاری از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با باشگاه‌ها و علاقه مندان به این رشته انجام شد و تیم‌های بسیاری برای حضور اعلام آمادگی کردند.
وی ادامه داد: همزمان تبلیغات گسترده‌ای نیز در دستور کار قرار گرفت و نام این مرکز تحصیلی در نامه نگاری به اداره‌ها، باشگاه‌ها و فرمانداری‌ها به ثبت رسید، ولی متاسفانه بعد از تمام این مراحل به دلیل پاره‌ای از مشکلات اداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا، مسابقات لغو شد.
زاهدی عنوان کرد: باید گفت اداره ورزش در راستای گسترش ورزش در مراکز تحصیلی ، ایجاد انگیزه و تشویق به امر ورزش و فراهم کردن یک روز پرنشاط برای دانشجویان اقدام به برپایی چنین رقابت‌های جذابی کرده بود که سرانجام با مخالفت برخی مسئولان دانشگاهی با ورزش، دانشجویان علاقمند از تماشای چنین مسابقه زیبایی محروم شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: در اختیار قرار ندادن امکانات لازم و اعلام آمادگی برای هماهنگی فقط محوطه برایبرگزاری، مهم‌ترین بهانه برای لغو مسابقات از سوی مسئولان دانشگاه بود.
زاهدی در پایان تصریح کرد: امیدواریم پیگیری مسئولان شهرستان ورامین و پیشوا در ارتباط با چنین رفتارهای ناشایست با ورزش که موجبات دلزدگی ورزشکار را فراهم می‌آورد و ممکن است با برگزاری مسابقات متعدد و ایجاد شور و نشاط منجر به جلوگیری از معضلات موجود که درحال حاضر در صدر اخبار محافل گوناگون است و تنها دانشگاه آزاد باید پاسخگوی آن باشد، امر فرهنگی و ورزشی بیشتر از موارد جانبی دیگر که جامعه را نیز تحت الشعاع قرار می‌دهد در دستور کار قرار گیرد.  
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول