اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان:

شایستگی تیم طناب‌کشی اصفهان بیش از اینها بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان گفت: شایستگی تیم طناب‌کشی اصفهان در رقابت‌های طناب‌کشی بزرگسالان کشور بسیار بیشتر از رتبه به دست آمده برای این تیم بود.

شایستگی تیم طناب‌کشی اصفهان بیش از اینها بود
احمد عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم اصفهان در ششمین رقابت‌های طناب کشی بزرگسالان قهرمانی کشور که در شهر کرمان برگزار شد، بنا بر عقیده بیشتر کارشناسان، تیم شگفتی سازی بود که نتوانست به حق واقعی خود دست یابد.
وی با بیان اینکه تیم اصفهان در رقابت‌های طناب کشی کشور رتبه چهارم را به دست آورد، تصریح کرد: یکی از دلایلی که تیم طناب کشی اصفهان نتوانست رتبه بالاتر را به خود اختصاص دهد کم سنی و کم وزنی ورزشکاران اصفهانی نسبت به سایر ورزشکاران شرکت کننده عنوان کرد.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان ادامه داد: البته در این دوره از رقابت‌ها، بی‌مهری برخی از داوران نیز متوجه تیم طناب کشی اصفهان شد که به طور حتم این موضوع در کسب رتبه چهارمی برای اصفهان نقش مهمی ایفا کرده است.
وی افزود: در ششمین رقابت‌های طناب کشی کشوری، تیم زنجان در جایگاه نخست، تیم آذربایجان شرقی در رتبه دوم و تیم قم در مقام سوم قرار گرفتند.
عطایی گفت: اعضای تیم طناب کشی اصفهان را ورزشکاران جوان تشکیل می‌دهند و با پشتکار فراوانی که در آنها وجود دارد به راحتی می‌توان در آینده شاهد درخشش تیم طناب کشی اصفهان بود.
وی اضافه کرد: رقابت‌های طناب کشی کشور در رده سنی آزاد برگزار شد و ورزشکاران اصفهانی دست کم 20 کیلو از متوسط وزن تیم‌های دیگر پایین‌تر بودند که این موضوع در کسب رتبه چهارمی برای تیم طناب کشی اصفهان نقش مهمی داشته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول