اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم خبر داد:

اعزام بانوان قمی به پیکارهای طناب‌کشی کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم از اعزام تیم بانوان قم به پیکارهای طناب‌کشی قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام بانوان قمی به پیکارهای طناب‌کشی کشور
ندا زمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: با توجه به اینکه طناب کشی در قم از رشته‌های دارای ورزشکاران مستعد است، تیم طناب کشی بانوان قم با کسب آمادگی و روحیه بسیار خوب در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.
وی به مشخص شدن میزبان رقابت‌های طناب کشی قهرمانی بانوان کشور اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مسابقات طناب کشی قهرمانی بانوان کشور به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: مسابقات طناب کشی قهرمانی بانوان کشور، روز بیست و هشتم مهرماه جاری در شهرستان ساری آغاز می‌شود و یک روز بعد با شناخت تیم‌های برتر بکار خود پایان خواهد داد. 
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، وزن کشی این دوره از مسابقات ساعت 20 روز چهارشنبه بیست و هفتم مهرماه برگزار می‌شود و پس از آن با حضور سرپرستان تیم‌ها، قرعه کشی رقابت‌های این دوره انجام خواهد شد.
زمانی با اشاره به حضور تیم طناب‌کشی بانوان قم در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: تیم‌ها به‌منظور حضور در این دوره از مسابقات طناب کشی قهرمانی بانوان کشور تا روز بیستم مهرماه جاری فرصت دارند تا آمادگی خود را اعلام کنند.
وی ابراز داشت: بانوان قمی در حالی آماده اعزام به پیکارهای طناب کشی قهرمانی بانوان کشور می‌شوند که تیم اعزامی مردان قم به ششمین دوره رقابت‌های طناب کشی قهرمانی مردان کشور عملکرد بسیار خوبی داشت و به مقام سوم دست یافت.
نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: ششمین دوره مسابقات طناب‌کشی قهرمانی کشور در بخش آقایان که با حضور 13 تیم از استان‌های سراسر کشور به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان برگزار شد، در نهایت با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید و تیم‌های آذربایجان شرقی و قم در مکان‌های بعدی ایستادند.
وی خاطرنشان کرد: تیم طناب‌کشی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در بازی رده بندی در جدال با تیم طناب کشی مردان اصفهان با نتیجه سه بر صفر صاحب برتری شد و مقام سوم را از آن خود کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول