اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی ابهر خبر داد:

حضور ابهر در مسابقات جهانی طناب‌کشی

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی ابهر گفت: تیم‌ طناب‌کشی ابهر به عنوان تیم ملی ایران در مسابقات جهانی طناب‌کشی اسکاتلند حضور پیدا می‌کند.

حضور ابهر در مسابقات جهانی طناب‌کشی
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، عباس اعلائی‌مقدم عصر امروز در دیدار مسئولان هیئت‌های ورزشی این شهرستان با امام ابهر با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران ابهری در میادین مختلف ورزشی اظهار داشت: در شش ماه گذشته ورزشکاران شهرستان ابهر با درخشش خود در سکوهای برتر میادین ملی و فرا ملی قرار گرفته‌اند.
وی به توسعه ورزش همگانی در ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: چون پیش زمینه و همچنین علاقه بسیار مردم شهرستان ابهر به ورزش به ویژه ورزش همگانی از گذشته وجود داشته است و همواره پیشگام در ورزش همگانی بوده‌اند، شاهد حضور بیش از 50 هزار نفری مردم ابهر در همایش‌های پیاده‌روی هستیم.
رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان ابهر با بیان اینکه پروژه‌های حوزه ورزشی این شهرستان در حال پیگیری است، ابراز داشت: با توجه و تلاش‌های دولت‌های نهم و دهم شاهد گسترش فعالیت‌های عمرانی در بخش ورزش بوده‌ایم و در این میان بعضی پروژه‌ها نیز تاخیر داشته‌اند که پیگیر این امر هستیم که این پروژه‌ها به اتمام برسند.
وی به برنامه‌های فرهنگی اداره تربیت‌بدنی شهرستان ابهر اشاره و تصریح کرد: در کانون بسیج اداره نسبت به مسائل جنگ نرم و همچنین فرامین مقام معظم رهبری اطلاع‌رسانی شده و کارهای فرهنگی لازم نیز اجرا می‌شود.
اعلائی‌مقدم با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران ابهری عنوان داشت: در شش ماهه گذشته بیش از 40 مدال توسط ورزشکاران ابهری کسب شده است.
وی با بیان اینکه تیم طناب‌کشی ابهر برای چهارمین سال پیاپی مقام نخست کشور را کسب کرد، گفت: با توجه به افتخارآفرینی‌های تیم طناب‌کشی ابهر و کسب چهارمین مقام نخست کشور، تیم طناب‌کشی ابهر به عنوان تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی اسکاتلند شرکت می‌کند.
رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان ابهر در ادامه با تقدیر از حمایت و یاری ائمه جمعه شهرستان از بخش ورزش بیان داشت: خوشبختانه ائمه جمعه نیز پیگیر و همیار مسئولان امر در مسائل ورزشی هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول