اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 16 تیم؛

قم نایب قهرمان طناب‌کشی بانوان کشور شد

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن طناب‌کشی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از نایب قهرمانی تیم طناب‌کشی بانوان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

قم نایب قهرمان طناب‌کشی بانوان کشور شد
عباس چیانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: تیم اعزامی بانوان قم با وجود شایستگی‌های فراوانی که برای کسب عنوان قهرمانی پیکارهای طناب‌کشی قهرمانی کشور داشت، در نهایت موفق به کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی شد.
وی با بیان اینکه در پیکارهای طناب‌کشی قهرمانی بانوان کشور، تیم مرکزی بر سکوی قهرمانی ایستاد، ادامه داد: مسابقات طناب‌کشی قهرمانی بانوان کشور در مجموعه ورزشی بادله شهر ساری برگزار شد که در نهایت تیم بانوان قم بعد از تیم مرکزی توانست به مقام نایب قهرمانی دست یابد.
مسئول انجمن طناب‌کشی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: با برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در مسابقات طناب‌کشی بانوان کشور 16 تیم حضور داشتند که در مرحله مقدماتی در گروه‌های چهار‌گانه رقابت‌ها را برگزار کردند.
وی عنوان کرد: تیم‌های حاضر در گروه‌های چهار‌گانه دیدارهای مرحله مقدماتی را به شکل دوره‌ای برگزار کردند که در نهایت از هر گروه دو تیم موفق به کسب جواز حضور در مرحله دوم رقابت‌های طناب‌کشی قهرمانی بانوان کشور شدند.
چیانه بیان کرد: در پایان رقابت در چهار گروه مقدماتی تیم‌های طناب‌کشی بانوان استان‌های مرکزی، قم، مازندران، چهار محال و بختیاری، آذربایجان شرقی، لرستان، گلستان و اصفهان توانستند به دور دوم این مسابقات صعود کنند.
وی افزود: در پایان رقابت‌های مرحله دوم نیز نتایج به شکلی رقم خورد که چهار تیم موفق به کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی شدند و در نهایت تیم‌های مرکزی و قم جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند تا برای قهرمانی به رقابت بپردازند.
مسئول انجمن طناب‌کشی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: مسابقه پایانی بین تیم‌های طناب‌کشی بانوان قم و مرکزی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود و با توجه به توانمندی دو تیم، پیش‌بینی اینکه کدام تیم قهرمان می‌شود کار بسیار سختی بود تا اینکه تیم بانوان قم موفق به کسب نایب قهرمانی در این رقابت‌ها شد.
وی اضافه کرد: بدین ترتیب در پایان رقابت 16 تیم در پیکارهای طناب‌کشی قهرمانی بانوان کشور در ساری، تیم طناب‌کشی بانوان مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت، بانوان تیم هیئت انجمن‌های ورزشی قم در مکان دوم قرار گرفته و نایب قهرمان شدند و مازندران عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
چیانه اظهار کرد: در این دوره از مسابقات طناب‌کشی قهرمانی بانوان کشور، علاوه بر تیم بانوان قم، تیم‌های طناب‌کشی اصفهان، همدان، لرستان، یزد، مازندران (الف)، کرمان، بوشهر، قم، سیستان و بلوچستان، مازندران (ب)، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، سمنان، گیلان و گلستان به رقابت پرداختند.
وی در پایان با اشاره به ترکیب تیم طناب‌کشی بانوان قم، عنوان کرد: در ترکیب تیم بانوان قم در این رقابت‌ها الهه نجفی، منیره افشار، لیلا وزینی، رقیه میرزایی، الهام حسن‌نژاد، زهرا شیرازی، الهه عبدی، صغرا عبدی و سمیرا عبدی حضور داشتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول