اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

حفاری‌های گاز در برازجان تا 2 ماه آینده ترمیم می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: با توافق صورت گرفته تا دو ماه آینده تمام حفاری‌های شرکت گاز در برازجان ترمیم می‌شوند تا شاهد زیباسازی چهره شهر باشیم.

حفاری‌های گاز در برازجان تا 2 ماه آینده ترمیم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: عملیات و فعالیت‌های تمامی مسئولان باید بر اساس خدمت‌رسانی به مردم باشد و باید به گونه‌ای اقدام کنیم که رفاه و آسایش مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی مخدوش نشود.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: فرآیند گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر وضعیتی مطلوب داشته و در حاشیه اجرای این طرح‌ها به منظور توسعه بیش از پیش شهرها باید ادارات و نهادهای شهرستان با هم همکاری بیشتری داشته باشند.

خسروی اذعان داشت: شرکت گاز استان بوشهر و شهرداری برازجان برای ترمیم کانال‌های حفاری شده در خیابان‌های این شهر برای گازکشی که طولانی شدن زمان ترمیم آنها باعث مسائل و مشکلات زیادی برای شهروندان شده است، هر چه زودتر اقدام کنند.

وی در همین ارتباط اضافه کرد: جلسات مختلفی در ارتباط با لکه‌گیری خیابان‌ها و کوچه‌های شهر برازجان برگزار شد و قرار بود که طبق توافقات انجام شده شهرداری برازجان و شرکت گاز استان بوشهر به تعهدات خود عمل کنند و مسائل و مشکلات ایجاد شده را از پیش پای مردم بردارند.

این مسئول ابراز داشت: در ماه‌های گذشته شاهد تاخیراتی در این راستا بوده‌ایم و تاخیرات به وجود آمده مشکلاتی برای شهروندان برازجانی به وجود آورده و شهروندان برازجانی همواره خواستار رفع و برطرف کردن مشکلات مربوط به حفاری‌های شهر برازجان شده‌اند.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: بر اساس توافقاتی که با شرکت گاز استان بوشهر صورت پذیرفته شده، مقرر شده در روند ادامه گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان، تمام مشکلات موجود برای همیشه به نحو مطلوب و کارآمد برطرف شوند.

خسروی از ترمیم حفاری‌های شرکت گاز در برازجان تا دو ماه آینده خبر داد و افزود: با توافق صورت گرفته تا دو ماه آینده تمام حفاری‌های شرکت گاز در برازجان ترمیم می‌شوند تا شاهد زیباسازی چهره شهر باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول