اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

وضعیت بهداشت عمومی اهر به خطر افتاده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اهر گفت: نگهداری دام و برخی کم‌توجهی‌ها باعث نارضایتی مردم شهر اهر و به خطر افتادن بهداشت عمومی شده است.

وضعیت بهداشت عمومی اهر به خطر افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه ساماندهی شهری بر جلوگیری فعالیت محل‌های نگهداری دام‌ها در محدوده شهر اهر تأکید کرد.

وی اظهار کرد: این دام‌ها توسط فروشندگان دام‌ها در داخل شهر اهر نگهداری می‌شود که متأسفانه با وجود اخطارهای متعدد و پیگیری‌های لازم تاکنون اقدام عملی در خصوص انتقال دام‌ها و واحدهای دامی فعال در محدوده شهر اهر و خارج از آن صورت نگرفته است.

وی گفت: اینگونه موارد و برخی کم‌ توجهی‌ها باعث نارضایتی مردم و به خطر افتادن بهداشت عمومی شده که در این راستا از مسئولان ذیربط خواست در اسرع وقت با اقدامات قانونی و جدی در کم‌ترین زمان ممکن این خواسته به‌حق شهروندان را عملی کند.

این مقام مسئول تأکید کرد: فرمانداری اهر با همکاری جهادکشاورزی و نهادهای ذیربط آماده همکاری برای ارائه تسهیلات بانکی و اخذ مجوزهای لازم در کمترین زمان ممکن برای ساخت واحدهای دامی در خارج از شهر است.

صدیقی در این جلسه با اشاره به سد معبر در برخی خیابان‌های اصلی و معابر عمومی و فروش میوه توسط افراد در خودروهای نیسان در خیابان‌های اصلی شهر از مسئولان سد معبر شهرداری و سایر نهادهای دست‌اندرکار خواست نسبت به جلوگیری از فعالیت آنها در این مکان‌ها اقدام کرده و شهرداری نیز مکان مناسبی را برای فروش افراد دست‌فروش در نقاط مختلف شهر اختصاص دهند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول