اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای سلامت بهشهر اعلام کرد

عرضه گوشت قرمز بهداشتی در 8 نقطه بهشهر

خبرگزاری فارس: شورای سلامت و امنیت غذایی بهشهر نسبت به مدیریت عرضه گوشت بهداشتی و بسته‌بندی شده در هشت نقطه شهر اقدام کرد.

عرضه گوشت قرمز بهداشتی در 8 نقطه بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر در پی کشتار غیر مجاز برخی قصابان بهشهر و توزیع غیر بهداشتی گوشت قرمز، در این رابطه، اطلاعیه‌هایی در قالب بنرها، پارچه‌ها و برگه‌های تبلیغاتی از سوی شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهشهر برای آگاهی مردم در سطح شهرستان پخش شد.

بنابراین اطلاعیه، شهروندان بهشهری می‌توانند گوشت قرمز گرم و تازه و مورد تایید شبکه دامپزشکی به قیمت مصوب را از مراکز و فروشگاه‌های شِنگر واقع در زیروان، فرهنگیان واقع در جنب اداره جهاد کشاورزی، خانواده روبروی نیروی انتظامی، اکبرپور شعبه 1 و 2 واقع در چهارراه فراش محله و چهار راه امام، طهماسبی واقع در چهارراه گرگان، کابلی واقع در بازار روز و کبیری واقع در جنب بانک مسکن خریداری کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است، چنانچه قصد خرید و تهیه گوشت قرمز از سایر مراکز فروش را دارید توجه کنید که گوشت مورد نظر ممهور به مهر دامپزشکی باشد.

همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلفی اعم از عرضه گوشت غیر بهداشتی و رعایت نکردن قیمت درج شده روی بسته‌بندی، موارد را از طریق سامانه ستاد خبری 124 به واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهشهر اطلاع دهید.

به گزارش فارس، تنها کشتارگاه شهرستان بهشهر به دلیل مسائل زیست‌محیطی و بهداشتی همچنین تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر ایجاد آلودگی، سال گذشته تعطیل و کشتارها از طریق یکی از کشتارگاه‌های نیمه صنعتی استان بدون مشکل خاصی انجام می‌گرفت تا اینکه در هفته گذشته یکی از قصابی‌های شهرستان به دلیل عرضه گوشت غیر بهداشتی پلمب شد و پیرو آن قریب به اتفاق قصابی‌ها تصمیم گرفتند از عرضه گوشت خودداری کنند.

پیرو این اقدامِ قصاب‌ها، شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دست به کار شد و هم‌اکنون گوشت تازه، بهداشتی و بسته‌بندی شده توسط هشت فروشگاه به میزان نیاز روزانه شهروندان عرضه می‌شود.

کشتارگاه نیمه صنعتی شرق مازندران در شهرک صنعتی نکا در حال احداث است که به نظر می‌رسد با روند رو به رشدی که دارد در آغاز نیمه دوم سال جاری به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول