اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد

حل معضل مسکن نیروهای یگان 22 توپخانه شهرضا

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس سیاست‌های اتخاذ شده امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع معضل مسکن در نیروهای این یگان نظامی باشیم.

حل معضل مسکن نیروهای یگان 22 توپخانه شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان هم‌زمان با برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در نصرآباد شهرضا که امروز آخرین روز خود را سپری می‌کند و در حاشیه مراسم واگذاری 370 واحد مسکونی مهر گروه 22 توپخانه شهرضا اظهار داشت: روز بزرگ و غرورآفرین سوم خرداد به عنوان روز آزادسازی خرمشهر برای همیشه در تاریخ جاودانه است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف سفر بنده به شهرضا بررسی وضعیت آمادگی و رزمی یگان 22 توپخانه بوده است.

پوردستان با اشاره به رشادت‌های یگان 22 توپخانه شهرضا در دوران دفاع مقدس گفت: فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های نیروهای این یگان در دوران جنگ، نشانگر جایگاه و اهمیت این یگان نظامی در سطح کشور است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در حال حاضر نیز شاهدیم که این گروه در حوزه آمادگی رزمی جزو آماده‌ترین یگان‌های نیروی زمینی ارتش کشور به شمار می‌رود.

وی با تشریح لزوم ایجاد نشاط در نیروهای نظامی تصریح کرد: در ارزیابی وضعیت روحی و روانی نیروهای یگان 22 توپخانه شهرضا شاهد بودیم که نشاط و شادابی خاصی در بین نیروها وجود دارد که حاکی از فعالیت‌های شایسته انجام گرفته در این یگان است.

پوردستان با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت مسکن در نیروهای نظامی بیان داشت: براساس رسیدگی و پی‌گیری مداوم فرماندهی گروه 22 توپخانه شهرضا، 370 واحد مسکونی شخصی کارکنان این گروه آماده تحویل شده که انتظار داریم مشکل مسکن بخشی از نیروهای این یگان را حل کند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم براساس سیاست‌های اتخاذ شده و با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته، در آینده نزدیک شاهد رفع معضل مسکن در نیروهای این یگان نظامی باشیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول