اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن در گفت‏وگو با فارس:

مسکن مهر آبعلی طرحی بی‏نظیر در کشور است

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح مسکن مهر آبعلی به لحاظ چشم‏اندازهای طبیعی و سایت محل اجرای پروژه، در کشور بی‏نظیر است.

مسکن مهر آبعلی طرحی بی‏نظیر در کشور است

جواد حق‏شناس در حاشیه بازدید از طرح‏های مسکن مهر "آبعلی" و "مهرآباد" بخش رودهن که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، بخشدار رودهن و جمعی دیگر از مسئولان انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این برتری به دلیل شرایط اقلیمی منطقه فراهم آمده و بسیار قابل توجه است.

وی با تأکید بر انتخاب مناطق مناسب در سایت مسکن مهر آبعلی برای اجرای طرح خانه‏سازی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح‏هایی از این دست، دو موضوع ساخت و مهم‏تر از آن، دوره بهره‏برداری برای متولیان امر حائز اهمیت است.

حق‏شناس تصریح کرد: از این رو، در جانمایی سایت‏های اجرایی طرح در پروژه مسکن مهر آبعلی باید دقت لازم را مبذول داشت.

معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: موضوعاتی نظیر رانش زمین، اتصال صحیح به مجموعه مسکونی کناری و همچنین تعیین راه‏های دسترسی مدّ نظر سازندگان قرار دارد.

وی از همکاری اساتیدی مجرّب در زمینه اجرای طرح مسکن مهر آبعلی خبر داد و افزود: از جمله نقاط قوت و شاید نکات جالب اجرای طرح مسکن مهر آبعلی، همکاری با اساتیدی مجرب و کارشناسانی زبده همچون "حبیبی" و "پاکزاد" در اجرای این طرح است.

حق‏شناس تصریح کرد: علاوه بر حضور این اساتید برجسته کشوری، پیمانکاری مجری طرح را نیز گروهی با تجربه و به قولی "امتحان پس داده" برعهده گرفته‏اند.

معاون شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طرح مسکن مهر آبعلی را نقطه برتر این پروژه عظیم خانه‏سازی در شهرستان دماوند خواند.

وی ادامه داد: طرح مسکن مهر آبعلی در محور ترانزیتی و بین‏المللی هراز به عنوان مسیر مواصلاتی شمال و جنوب کشور در حال احداث است.

حق‏شناس اضافه کرد: از این رو، همه تلاش مجموعه خدوم، ولایی و انقلابی بنیاد مسکن کشور، استان تهران و شهرستان دماوند بر ساخت این مجموعه مسکونی بی‏نظیر به عنوان "چشم طرح‏های مسکن مهر کشور" معطوف است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول