اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دورود:

تبیین اندیشه‌های امام(ره) کمک به تحقق اهداف انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دورود گفت: تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) برای نسل حاضر و آینده،‌ کم‌ترین خدمتی است که می‌توانیم در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی انجام دهیم.

تبیین اندیشه‌های امام(ره) کمک به تحقق اهداف انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حسن احمدی عصر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در دورود با اشاره به نقش تعیین‌ کننده امام(ره) در شکل‌گیری، ساماندهی و رهبری انقلاب اسلامی ایران، ایشان را بی‌نظیرترین چهره تاریخ ایران و جهان در عصر حاضر و گذشته دانست.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی برجسته و الگویی برای همه کشورهای جهان بود، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های ایشان برای نسل حاضر و آینده کم‌ترین خدمتی است که ما می‌توانیم در جهت تحقق هر چه بهتر اهداف انقلاب اسلامی بعد از امام انجام دهیم.

معاون فرماندار دورود گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حضرت امام(ره) به عنوان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران می‌تواند هم‌چون دژی محکم در مقابل تهدیدات مخالفان و خنثی نمودن توطئه‌های آنان قرار گیرد.

وی افزود: استمرار خط ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری تداوم دهنده راه و مسیر امام خمینی(ره) است.

احمدی در ادامه اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام(ره) با حضور اقشار مختلف مردم را از مصادیق زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن بزرگوار عنوان کرد و اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان دورود باید در اعزام این کاروان زیارتی شهرستان نهایت همکاری را با مسئولان ستاد برگزاری داشته باشند.

ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در دورود تشکیل شد.

در این جلسه وظایف کمیته‌های برگزار کننده بیست و سومین سالگرد ارتحال تشریح و مسئولان مربوطه ملزم به برنامه‌ریزی لازم در این خصوص شدند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول