اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

مدعیان دروغین خط امام(ره) بیشترین لطمه را به تفکرات امام زدند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که خود را مدعی خط امام معرفی می‌کردند، بدترین رفتارها را با امام و راه امام داشته و بیشترین لطمه را به تفکرات، میراث و یادگاران امام وارد کردند.

مدعیان دروغین خط امام(ره) بیشترین لطمه را به تفکرات امام زدند

حجت‌الاسلام سید علی طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: چندی پیش یکی از مدعیان پیروی از راه امام (ره) به گرگان دعوت شده و به بهانه سخنرانی ایام ولادت حضرت فاطمه (س) به اظهارنظر در مورد مسائل سیاسی کشور پرداخت که هیچ ‌واکنشی از سوی شخصیت‎های حاضر در جلسه صورت نگرفت و واقعا تأمل برانگیز است.

وی تصریح کرد: وی در آن جلسه به مقایسه حوادث بعد از رحلت حضرت امام (ره) با ایام بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) پرداخته و سخنان مختلفی عنوان کرده‌ که جای تأمل دارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شخص یا اطلاعاتی در این باره نمی‎داند یا اینکه با اشراف بر قضیه، موضوع را آن‌گونه که خود دوست دارد بیان می‎کند خاطر نشان کرد: همه شاهدیم کسانی که مدعی خط امام(ره) بودند در جریان فتنه 1388 زمانی که شعار "جمهوری ایرانی" علیه جمهوری اسلامی سر داده می‌شود و با وجود اینکه جمهوری اسلامی یکی از مهمترین یادگارهای امام عزیز است و این میراث ماندگار، مورد توهین قرار می‎گیرد، اما مدعیان خط امام سکوت را برمی‎گزینند.

طاهری ادامه داد: یکی از اصولی‎ترین شعارها و آرمان‎های حضرت امام (ره) مبارزه با اسرائیل و دفاع از مظلومان عالم بود، اما زمانی که شعار "نه غزه نه لبنان" سر داده می‎شود، از ناحیه کسانی که ادعا می‎کنند خط امام تضعیف شده، هیچ حرفی برای محکوم کردن این شعار زده نمی‎شود.

وی با بیان اینکه مهمترین میراث امام راحل، ولایت فقیه است بر این نکته تاکید کرد: بعد از رحلت امام خمینی (ره) برخی از کسانی که مدعی طرفداری خط امام بودند، بیشترین هجمه را به جایگاه رفیع و میراث حضرت امام وارد کردند، اما از ناحیه این افراد و هم‌فکرانشان هیچ اقدام عملی و سخنی در رد این اقدامات و شعارها صورت نگرفت.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از اینکه استان گلستان بنا به دلایلی پایگاه این حرف‎ها قرار گرفته است اذعان کرد: متاسفانه کسانی که باید در دفاع از ولایت و رهبری پیشگام باشند بعضا دیده می‎شود در این مسائل نه تنها سکوت می‎کنند بلکه با این جریان نیز همراه می‌شوند.

طاهری تاکید کرد: انتظاری که از نهادهای رسمی کشور می‎رود این است که تذکرات لازم در این خصوص داده شود، امیدواریم در آینده امت انقلابی اجازه برگزاری این چنین همایش‎هایی را ندهند.

وی بیان کرد: استان گلستان با داشتن مردم ولایی که ولایت‌مداری خود را در انتخابات نشان داده‌اند و برگزاری چنین مراسماتی مخالفِ جهت حرکت مردم ولایت‌مدار استان است.

 انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول