اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر کرج خبر داد

پذیرایی از 65 هزار زائر امام(ره) در کرج

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: در خرداد امسال نیز مردم ولایت‌مدار و انقلابی این شهرستان پذیرای 65 هزار زائر امام(ره) خواهند بود.

پذیرایی از 65 هزار زائر امام(ره) در کرج

حجت‌الاسلام عبدالله پورمظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز و شهرستان کرج به دلیل همجواری با پایتخت، نقش اصلی در اتصال استان‌های شمالی و شمال غربی کشور به تهران را بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: استان‌های شمالی و شمال غربی و حتی بخش‌هایی از استان‌های جنوبی برای رسیدن به تهران چاره‌ای به غیر از عبور از استان البرز و استفاده از بزرگراه کرج – تهران ندارند.

مسئول کمیته فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در استان البرز افزود: یکی از مهم‌ترین وظایفی که بر عهده این ستاد قرار دارد، پذیرایی از زائران حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

پورمظاهری ادامه داد: هر سال تعداد زیادی از زائران برای حضور در مراسم چهاردهم خرداد از استان البرز و شهرستان کرج عبور کرده و بخش مهمی از آنها یک شب میهمان کرج هستند.

وی تاکید کرد: برای پذیرایی مناسب از این افراد هماهنگی‌های لازم از سوی ستاد ارتحال و همچنین دستگاه‌های مسئول انجام شده و امروز کرج آمادگی کامل برای پذیرایی از زوار حرم مطهر امام راحل(ره) را دارد.

سخنگوی شورای شهر کرج در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه چه تعداد زائر امسال میهمان مردم کرج هستند، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها حداقل 65 هزار نفر در قالب کاروان‌های زیارتی از کرج عبور کرده و مدتی را میهمان این شهرستان خواهند بود.

مظاهری افزود: البته عشق و ارادت به امام خمینی(ره) در وجود تک تک ایرانیان ولایت‌دار وجود دارد و هر ساله خانواده‌ها و افراد بسیاری هستند که به صورت انفرادی به زیارت امام(ره) نائل می‌شوند.

وی در پایان گفت: برای پذیرایی از این افراد نیز تمهیدات خاصی اندیشیده شده و امیدواریم در سال جاری افتخار پذیرایی مناسب از زوار حرم مطهر امام خمینی(ره) را داشته باشیم.

انتهای پیام/ل10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول