اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی در کشور

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بر لزوم ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ساخت داخل تاکید کرد.

ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اهمیت ترغیب مردم به مصرف کالاها و محصولات تولید ملی اظهار داشت: نام‌گذاری شعار سال به ‌نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اهمیت این مقوله را مضاعف کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی تصریح کرد: استفاده از کالای داخلی ضامن توسعه و پیشرفت کشور بوده و رونق سرمایه‌گذاری و تولید را به دنبال خواهد داشت.

استاندار قم انجام کارهای نمادین فرهنگی در زمینه فرهنگ‌سازی را امری مهم و ضروری خواند و افزود: ایجاد نمایشگاه‌های ویژه از محصولات و برندهای داخلی برتر می‌تواند به ترویج این فرهنگ و معرفی کالاهای ایرانی با کیفیت و جانشین کالاهای وارداتی کمک کند.

موسی‌پور همچنین بر لزوم معرفی کالاهای ساخت استان و الزام دستگاه‌های اداری به مصرف این کالاها تاکید کرد.

در این دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این اداره کل و طرح‌های تنظیم بازار استان ارائه کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول