اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی جیرفت:

بازرسی‌ها باید در حاشیه شهرها گسترش یابد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی جیرفت گفت: بازرسی‌ها از سطح شهر نباید محدود به مرکز شهر باشد و باید در تمام سطح شهر و حاشیه‌های آن نیز این بازرسی‌ها گسترش پیدا کند.

بازرسی‌ها باید در حاشیه شهرها گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، احمد بلندنظر بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جیرفت اظهار داشت: در زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نظارت بر حوزه آرد و نان از فرمانداری به اداره بازرگانی شهرستان محول شده است.

وی افزود: باید نظارت بر نانوایی‌ها مانند سابق البته با جدیت بیشتر ادامه یابد تا نارضایتی‌های مردم در این زمینه کاهش یابد.

بلندنظر تصریح کرد: در بخش مرکزی بیشتر بحث کم‌فروشی مطرح است تا گرانفروشی به همین دلیل باید بازرسی‌ها در سطح بازار افزایش پیدا کند. 

وی ابراز داشت: نبود مسافربرهای کرایه و وسایل حمل و نقل عمومی موجب شده است، مردم از مسافربرهای شخصی استفاده کنند.

بلندنظر عنوان کرد: از آنجا که نظارت بر عملکرد مسافربرهای شخصی برعهده هیچ ارگانی قرار ندارد، مشکلاتی در این زمینه برای مردم به وجود آمده است.

بخشدار مرکزی جیرفت گفت: عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی برخی واحدهای صنفی در سطح بخش مرکزی و روستاها باید مورد توجه بازرسان قرار گیرد تا در راستای حفظ سلامت مردم قاطعانه برخورد کنند.

بلندنظر با اشاره به اینکه نرخ اقلام و کالاها به روز اعلام نمی‌شوند، بیان داشت: از آنجا که برخی نرخ‌ها واقعی نیست، مسئولان اصناف باید نرخ‌ها را به صورت هفتگی یا ماهانه اعلام کنند.

وی با تأکید بر اینکه بازرسی‌ها از سطح شهر نباید محدود به مرکز شهر باشد، اذعان داشت: باید در تمام سطح شهر و حاشیه‌های آن نیز این بازرسی‌ها گسترش پیدا کند.

بلندنظر خاطر نشان کرد: باید بازرسی‌ها از عمده‌فروشی‌ها آغاز شود و تا خرده‌فروشی‌ها ادامه پیدا کند تا قیمت‌ها در تمام بازار یک‌دست شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول