اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی عمرانی شهردار گرگان:

واگذاری‎ها باید با نظارت، بازرسی و کنترل توأم باشد

خبرگزاری فارس: معاون فنی عمرانی شهردار گرگان گفت: در واگذاری‌هایی که در راستای کوچک‎سازی سازمان صورت می‎گیرد، حتما باید با نظارت، بازرسی و کنترل توأم باشد.

واگذاری‎ها باید با نظارت، بازرسی و کنترل توأم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محسن احمدی در مراسم اختتامیه همایش برون‎سپاری شهرداری‎ها در گرگان انتقال بعضی از فعالیت‎های داخلی یک سازمان و واگذاری حق تصمیم‎گیری به عرضه‎کننده بیرون از سازمان بر اساس قرارداد را برون‎سپاری نام برد و اظهار داشت: تمام شهرها و سازمان‎ها به این نتیجه رسیده و یا خواهند رسید که برون‎سپاری باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این بحث، باید قائل به روابط بین کارفرما، پیمانکار و مشاور باشیم و حتما این‌گونه نباشد که خود، مستقیم وارد کار شویم.

احمدی در خصوص مخاطرات برون‎سپاری به دشواری کنترل پیمانکار در مقایسه با کنترل کارکنان و وابستگی سازمان به پیمانکار، کاهش انعطاف‎پذیری، مدت طولانی قراردادهای برون‎سپاری و تفاوت بین هزینه‎ها اشاره کرد و افزود: اگر تمام زیرساخت‎ها به صورت کامل و همه‌جانبه آماده باشد و کار را تدریجی انجام دهیم، قطعا می‎توانیم در کاهش معایب برون‎سپاری مؤثر واقع شویم.

معاون فنی عمرانی شهردار گرگان تصریح کرد: یکی از راهکارهای پیش‎بینی مخاطرات در این بحث، هدفمند جلو بردن موضوعات است که در برخی موارد، ضرورتا نباید تمامی امکانات و عوامل خود را خارج کنیم زیرا در این صورت امکان دارد کنترل دچار مخاطره شود.

وی در توجه به بحث فرهنگی در خصوص اجرای برون‎سپاری اذعان داشت: با ارائه آموزش‎های لازم در فعالیت‎های برون‎سپاری، به توان‎های مختلف بخش خصوصی، باید به جایگاهی برسیم که بدون دغدغه به صورت 100 درصد، به برون‎سپاری بپردازیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول